آموزش, مطالب پیشنهادی

تعمیر گوشی اپل در تهران

تعمیر گوشی اپل

تعمیر گوشی اپل – تعمیرات تخصصی محصولات اپل

تعمیر گوشی اپل توسط متخصصین مجرب ازجمله خدمات تخصصی الوآیفون است . اگر برای استفاده از گوشی آیفون خود با مشکل مواجه شده اید. اگر قصد تعمیر گوشی اپل خود را دارید. تعمیرات موبایل الو آیفون با استفاده از متخصصین خبره و مجرب می تواند مشکل شما را برطرف نماید.

تیم تعمیرات تخصصی آیفون جهت رفاه حال هموطنان عزیز مجموعه ای از مشکلات رایج گوشی های آیفون و راهکار برطرف نمودن این مشکلات را ارائه داده است.

در صورتی که با راهکارهای زیر موفق به حل مشکل محصولات apple خود نشدید. و یا گوشی آیفون شما دچار مشکلات سخت افزاری شده است . با کارشناسان ما تماس بگیرید. تا در اسرع وقت نسبت به حل مشکل شما اقدام نمایند.

راهنمای تعمیر 21 مشکل رایج گوشی اپل

کاربران آیفون هنگام به روز رسانی به iOS جدید، انتقال داده ها شود. از آیفون قدیمی به جدید، یا راه اندازی هر برنامه جدید در دستگاه خود با انواع مختلفی از مشکلات مواجه می شوند. دلایل زیادی برای مشکلات گوشی آیفون وجود دارد از  جمله سخت افزاری ، نرم افزاری یا برخی از باگ ها در iOS وجود دارد که باید برطرف شود.

در اینجا ما 21 مشکل رایج آیفون و رفع آنها را برای شما گردآوری کرده ایم.

تعمیر صفحه نمایش سفید گوشی اپل

ارتقاء ناموفق، یا مشکل سخت افزاری می تواند منجر به صفحه سفید مرگ آیفون شود. می توانید دستگاه را مجددا راه اندازی کنید. اگر مشکل حل نشد، آیفون خود را هارد ریست کنید (بازنشانی به تنظیمات کارخانه). اگر هارد ریست نیز جواب نداد، آیفون خود را در حالت DFU (به روز رسانی سیستم عامل دستگاه) بوت کنید.

اما به یاد داشته باشید، هم بازنشانی به تنظیمات کارخانه و هم بوت شدن در حالت DFU تمام تنظیمات و داده های شما را در آیفون پاک می کند. اگر با وضعیتی مواجه شدید که آیفون شما روی صفحه سفید گیر کرده است. ابتدا اطلاعات کامل خود را از طریق پشتیبان iCloud یا iTunes برای آیفون بازیابی کنید . بعدی صفحه سفید آیفون را با هارد ریست یا حالت DFU اصلاح کنید.

تعمیر صفحه نمایش سفید مرگ آیفون
تعمیر صفحه نمایش سفید مرگ آیفون

از دست دادن اطلاعات آیفون پس از ارتقا

اغلب پس از به‌ روزرسانی به نسخه جدید، ممکن است ویدیوها، عکس‌ها، مخاطبین و پیام‌های گوشی آیفون را از دست بدهید. اما اگر می‌خواهید نوع خاصی از داده‌ها را  به‌طور انتخابی بازیابی کنید، مانند عکس‌ها یا ویدیوها یا پیام‌های چت و غیره، Stellar Data Recovery برای آیفون بهترین نرم‌افزار است که خودتان انجام می‌دهید. می‌توانید به‌جای بازیابی کامل از طریق iTunes/iCloud، داده‌های آیفون مورد نیاز خود را به‌طور انتخابی بازیابی کنید.

""

تعمیر گوشی اپل آسیب دیده از آب

یک لیوان آب روی آیفونتان ریخته یا به طور اتفاقی آن را در استخر انداخته اید. آیفون های آسیب دیده از آب ممکن است روشن شوند یا نباشند. احتمال از دست دادن اطلاعات آیفون شما نیز زیاد است. حتی اپل در گارانتی یک ساله خود خسارت مایعات را پوشش نمی دهد.

آن را با مالیدن روی حوله خشک کنید و سیم کارت را خارج کنید. آن را به برق وصل نکنید و آن را روشن نکنید. همچنین می توانید آن را داخل کیسه های ژل سیلیکا حدود دو روز نگه دارید تا خشک شود.

متاسفانه آب یا هر مایع دیگری در آیفون شما باعث از دست رفتن اطلاعات آیفون می شود. وحشت نکنید. می‌توانید عکس‌ها، ویدیوها، صداها، مخاطبین و غیره از دست رفته خود را از پشتیبان‌گیری iCloud یا iTunes بازیابی کنید.

تعمیر گوشی اپل آسیب دیده از آب
تعمیر گوشی اپل آسیب دیده از آب

اقدامات لازم برای آیفون آسیب دیده از آب

  • آب اضافی آیفون را با مالیدن آن روی حوله خشک کنید: به آرامی آن را تکان دهید تا آب سوکت ها و درگاه های گوشی پاک شود.
  • آیفون خیس را وصل یا روشن نکنید : زیرا ممکن است باعث اتصال کوتاه شود. حتی اگر روشن شود، پس از مدتی برای همیشه کار نمی کند. اگر آیفون در حالت روشن یا خواب است، آن را به طور کامل خاموش کنید و بگذارید حداقل دو روز خشک شود.
  • سیم کارت را خارج کنید: تا به اجزای اصلی آسیب نرسد و آن را روی یک پارچه نخی تمیز بمالید.
  • خشک کردن با کیسه های سیلیکاژل : از بسته های سیلیکاژل برای خشک کردن آیفون خیس خود استفاده کنید و بگذارید حداقل 48 ساعت بماند.
  • هیچ دکمه ای از آیفون خیس را فشار ندهید.
  • برای خشک کردن گوشی خود از سشوار یا سایر وسایل خشک کن استفاده نکنید.
  • آیفون خود را در برنج خام قرار ندهید تا ذرات خارجی وارد آن نشوند.

مشکلات عمر باتری آیفون

تخلیه سریع باتری آیفون یکی از رایج ترین مشکلات کاربران آیفون در سراسر جهان است. مشکلات عمر باتری معمولاً پس از ارتقاء iOS رخ می دهد. عملکرد ضعیف باتری آیفون را می توان از طریق بازنشانی کارخانه ای، کنترل استفاده از برنامه هایی که باتری بالایی مصرف می کنند مانند Uber، Google Maps، YouTube و غیره برطرف کرد. همچنین حذف نصب برنامه هایی مانند فیس بوک و یوتیوب، دسترسی به آنها اگرچه Safari می تواند به میزان قابل توجهی آیفون شما را ذخیره کند. اگر با کارهای فوق مشکل شما حل نشد باید اقدام به تعمیر گوشی اپل خود نمایید.

مشکلات عمر باتری آیفون
مشکلات عمر باتری آیفون

تعمیر صفحه نمایش مشکی گوشی اپل

افتادن آیفون، ریختن آب روی آن، به روز رسانی اپلیکیشن، بدافزار، سیستم عامل بد و غیره می تواند دلیل سیاه شدن صفحه نمایش آیفون باشد.

برای رفع مشکل، ابتدا آیفون خود را به طور کامل شارژ کنید تا مشکل باتری را رد کنید.

اگر مشکل ادامه داشت، آیفون خود را از طریق iTunes به تنظیمات کارخانه بازگردانید، اما این نیز منجر به از دست رفتن اطلاعات آیفون می شود.

سیاه شدن صفحه نمایش آیفون
سیاه شدن صفحه نمایش آیفون

تعمیر گوشی اپل در صورت داغ شدن بیش از حد

آیا با پیام هایی مانند “آیفون باید قبل از استفاده از آن خنک شود” مواجه شده اید؟ شکایت از داغ شدن آیفون تا حد انفجار چیز جدیدی نیست. برای رفع گرمای بیش از حد آیفون، ابتدا دستگاه داغ را به محیطی خنک‌تر و دور از گرما یا نور مستقیم خورشید ببرید. قاب آیفون را بردارید، گاهی اوقات استفاده را متوقف کنید یا بهتر است چند دقیقه آن را خاموش کنید. همچنین می توانید برای رفع مشکل گرمای بیش از حد، گزینه Reset All Settings را در آیفون خود امتحان کنید. به روز رسانی به iOS جدید نیز گاهی اوقات مشکل را حل می کند. ادامه مطلب

""

حل مشکل بلوتوث محصولات اپل

اتصال بلوتوث ناموفق یا عدم جفت کردن آیفون با دستگاه بلوتوث یکی دیگر از مشکلات رایج آیفون است.راهکار اولیه برای حل این مشکل این است که به تنظیمات بروید، بلوتوث را خاموش و سپس روشن کنید و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. همچنین می توانید حالت هواپیما را تغییر دهید.

اگر با این کار مشکل برطرف نشد، به تنظیمات > بلوتوث بروید، «Forget this Device» را انتخاب کنید و سپس دوباره سعی کنید آن را جفت کنید. به روز رسانی به نسخه جدیدتر iOS نیز اغلب مشکل را حل می کند. در غیر این صورت باید اقدام به تعمیر گوشی آیفون خود نمایید.

مشکل بلوتوث آیفون
مشکل بلوتوث آیفون

آیفون نمی تواند به وای فای متصل شود

پس از بروزرسانی iOS، کاربران شکایت کردند که آیفون آنها دیگر به شبکه وای فای شخصی آنها متصل نمی شود.

راه حل اولیه این است که آیفون خود را مجددا راه اندازی کنید و اتصال Wi-Fi را بررسی کنید. مطمئن شوید که روتر به خوبی کار می کند. همچنین روتر باید از محصول اپل پشتیبانی کند. اگر مشکل حل نشد، پس از انجام «تنظیم مجدد تنظیمات شبکه» در قسمت تنظیمات آیفون، سعی کنید به Wi-Fi متصل شوید.

با این حال، اگر این اصلاحات منجر به موفقیت نشد، به نسخه جدیدتر ارتقا دهید یا نسخه قبلی را بازیابی کنید.

شبکه وای فای آیفون
شبکه وای فای آیفون

نتیجه

امیدواریم مجموعه بالا از رایج ترین مشکلات آیفون و راه حل های آنها مفید باشد. اگر با راهکارهای فوق موفق به حل مشکل خود نشدید با ما تماس بگیرید تا متخصصین مجرب ما انواع گوشی آیفون شما را تعمیر کنند .

https://www.stellarinfo.com/article/fix-iPhone-problems.php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *