مطالب پیشنهادی, مقالات آیفون

خرید اقساطی لپ تاپ با حکمت کارت در تهران

خرید لپ تاپ با حکمت کارت

مراکز خرید لپ تاپ با حکمت کارت در تهران

خرید اقساطی لپ تاپ با حکمت کارت در تهران و همچنین خرید انواع گوشی اپل و دیگر برند ها نیز فراهم شده است. شما می‌توانید کالاهای موجود در فروشگاه الو آیفون که یکی از مراکز خرید لپ تاپ با حکمت کارت در تهران است به صورت آنی با کمترین قیمت و با اقساط 12 ماهه و گارانتی معتبر خریداری کنید.

مطالب پیشنهادی:

حکمت کارت چیست؟

حکمت کارت، یک کارت اعتباری است که به ایثارگران، تمام افرادی که عضو نیروی مسلح نظامی و انتظامی هستند و همچنین، بازنشستگان این ارگان‌ ها، تعلق می‌گیرد است و دارندگان این کارت در سراسر کشور می توانند با مراجعه به فروشگاه هایی که با نیرو های مسلح قرارداد دارند، بدون نیاز به داشتن ضامن و یا حتی پیش پرداخت در اقساط ۶ الی ۲۴ ماه به صورت اقساطی کالا و خدمات دریافت نمایند.

فروش اقساطی لپ تاپ برای نیروهای مسلح تهران

شما می توانید انواع لپ تاپ از برند های مختلف و در رنج قیمت های متفاوت را به صورت آنلاین در فروشگاه الو آیفون بخرید. امکان خرید اقساطی لپ تاپ با حکمت کارت برای هموطنان در سراسر کشور وجود دارد. ضمناً میزان سقف خرید با توجه به میانگین کارت و اعتبار کارت حکمت شما مشخص می شود.

مطالب پیشنهادی :

خرید لپ تاپ قسطی با حکمت کارت

با توجه به اینکه گزینه های زیادی برای خرید لپ تاپ وجود دارد، انتخاب سخت است. بنابراین در وهله اول باید هدف خود را از خرید لپ تاپ مشخص کنید. یعنی اینکه قصد دارید از لپ تاپ به چه منظور استفاده کنید. بعضی افراد از لپ تاپ برای انجام گیم و بعضی دیگر برای سهولت در انجام پروژه های دانشگاهی و بعضی دیگر نیز به عنوان یک ابزار در کارشان استفاده می کنند. بنا براین شما باید یک لپ تاپ مناسب با هدف خود داشته باشید.

خرید لپ تاپ با حکمت کارت

بهترین لپ تاپ برای شما

چرا خرید اقساطی یک مزیت است؟

1- قطعاً بسیاری از ما دوست داریم مدل خاصی از یک موبایل ، لپ تاپ و یا دیگر لوازم الکترونیک را بخریم اما فرصت پس انداز نداریم و تا زمانی که ما شرایط خرید داشته باشیم ممکن است قیمت ها افزایش داشته باشد. بنابراین خرید اقساطی لپ تاپ با حکمت کارت یک تصمیم سودآور است.

2- اگر مدل خاصی از لپ تاپ یا موبایل را در نظر دارید اما نمی توانید هزینه آن را به طور کامل پرداخت کنید، الو آیفون شرایط خرید اقساطی را برای شما فراهم کرده است.

3-  برندهای معتبر ایسوس، لنوو، سامسونگ، اپل  و شیائومی هر روز محصولات الکترونیک جدیدی را روانه بازار می کنند . اگر دوست دارید که به جدید ترین محصولات موجود در بازار دیجیتال دسترسی داشته باشید، الو آیفون در این زمینه به شما کمک می کند.

خرید آیفون با حکمت کارت در فروشگاه الو آیفون

خرید اپل واچ با حکمت کارت در فروشگاه الو آیفون

خرید اقساطی گوشی اپل دست دوم

راهنمای جدیدترین مدل های خرید لپ تاپ با حکمت کارت

صرف نظر از قیمت، طیف گسترده ای از لپ تاپ ها برای انتخاب وجود دارد. اندازه و شکل دستگاه یکی از موارد مهمی است که در هنگام خرید لپ تاپ با حکمت کارت باید به آن توجه کرد. وقتی صحبت از لپ تاپ می شود، اندازه اهمیت دارد. بسته به کاری که می خواهید با لپ تاپ جدید خود انجام دهید، باید مطمئن شوید که اندازه مناسب را انتخاب کرده اید. اندازه آن به اندازه رم دستگاه نیست که می توانید بعداً آن را ارتقا دهید. اندازه لپ تاپ ها از 11.6 اینچ شروع می شود و به حدود 18 اینچ می رسد. اکثر برندهایی مانند HP، Dell، Asus و Acer تمایل دارند سه اندازه صفحه نمایش اصلی را ارائه دهند: 13.3 اینچ، 15.6 اینچ و 17.3 اینچ.
بدیهی است که اگر قابلیت حمل و نقل اولویت شماست، باید دستی کوچکتر را انتخاب کنید. بنابراین به دنبال لپ تاپ هایی باشید که اندازه صفحه نمایش 12.5 یا 13.3 اینچ دارند و وزنی بین 1 کیلوگرم تا 1.5 کیلوگرم دارند.
اگر نوع کاری که انجام می دهید به صفحه نمایش بزرگتر یا گرافیک قدرتمندتر نیاز دارد، احتمالاً باید لپ تاپ یا اولترابوک بزرگتر را انتخاب کنید.

انواع لپ تاپ

فراتر از اندازه های خاص، کلاس های مختلفی از لپ تاپ ها برای انتخاب وجود دارد. اولترابوک‌ها عموماً فرم نازک و سبک را به عملکرد بالا ترجیح دهند. دستگاه های ASUS Zenbook و Yoga Lenovo در این گروه قرار می گیرند. در مقابل، لپ تاپ ها ترکیب خوبی از قدرت و قابلیت حمل را ارائه می دهند.
هنگامی که به قصد خرید لپ تاپ با حکمت کارت را دارید، مهم‌ترین چیزی که در اینجا باید در نظر بگیرید این است که واقعاً برای انجام کار خود به چه چیزی نیاز دارید. برخی از کاربران به چیزی سبک تر و قابل حمل تر نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر به چیزهایی مانند ویرایش ویدیو یا انجام بازی های پیشرفته نیاز دارند که به گرافیک بسیار بالا نیاز دارند.

کیفیت صفحه نمایش

کیفیت صفحه نمایش یکی از فاکتورهای مهم در خرید لپ تاپ با حکمت کارت است. شما ساعت های زیادی را پشت این دستگاه می گذرانید، بنابراین کیفیت و وضوح تصویر آن بر دید و عملکرد شغلی شما تأثیر می گذارد. این روزها صفحه نمایش های لمسی بسیار رایج هستند و می توانند برخی از کارها را نسبت به بقیه آسان تر کنند. برخی از برندها این ویژگی را استاندارد کرده اند.
در مرحله بعد، حتما رزولوشن هر لپ تاپی را که قصد خرید آن را دارید بررسی کنید. اگر می خواهید فضای زیادی برای چیدمان ویندوز داشته باشید و همزمان از تب های مختلف استفاده کنید، رزولوشن 1920×1080 پیکسل (Full HD) بهترین انتخاب برای شما است.
در نهایت، زاویه دید بسیار مهم است. صفحه نمایش لپ تاپ که از فناوری IPS پشتیبانی می کند، وسیع ترین زاویه دید و بهترین راحتی کاربر را فراهم می کند.

خرید لپ تاپ با حکمت کارت از فروشگاه اینترنتی الوآیفون

برای خرید جدیدترین و بهترین انواع لپ تاپ و اولترابوک موجود در بازار از برندهای معتبر با ضمانت اصالت می توانید به فروشگاه اینترنتی الوآیفون مراجعه کنید. این فروشگاه فروش اقساطی لپ تاپ برای نیروهای مسلح تهران را انجام می دهد. همچنین فروش گوشی اپل از دم قسط یکی از خدمات الوآیفون برای هموطنان عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *