مطالب پیشنهادی, مقالات آیفون

فروش گوشی اپل از دم قسط تهران با 12 ماه گارانتی

فروش گوشی اپل از دم قسط

فروش گوشی اپل از دم قسط تهران

فروش گوشی اپل از دم قسط تهران یکی از خواسته های علاقه مندان به ایفون از دم قسط است. اگر علاقه مند به خرید ایفون از دم قسط هستید و برای خرید آن به پول بیشتری نیاز دارید، یک پیشنهاد شگفت انگیز برای شما داریم! می توانید از طریق وب سایت الوآیفون اقدام به خرید اقساطی آیفون کنید و خریدی آسان و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

اپل برندی است که گوشی های باکیفیت و عالی تولید می کند که محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه کرده است. گوشی های اپل ویژگی های بسیار مفیدی دارند و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند.

مطالب پیشنهادی:

نحوه فروش گوشی اپل از دم قسط در تهران

با توجه به کیفیت بالا و امکاناتی که گوشی های اپل دارند ، طبیعی است که این گوشی ها نسبت به برندهای دیگر فیمت بالاتری داشته باشند. اما قیمت بالای محصولات اپل باعث می شود بسیاری از مردم از خرید آیفون منصرف شوند.

خبر خوب اینجاست که الوآیفون گوشی های اپل را به صورت اقساطی با شرایط ویژه به فروش می رساند. با این شرایط ویژه می توانید هر گوشی اپل را با کمترین پیش پرداخت و اقساط خریداری کنید.

الوآیفون فروش گوشی اپل از دم قسط تهران و سراسر کشور، برای دوستداران اپل که توانایی پرداخت هزینه های بالا را ندارند انجام می دهد. بااین امکانی که الوآیفون فراهم کرده هزینه خرید ایفون از دم قسط به چند قسط تقسیم می شود و می توان هزینه آن را در چند ماه پرداخت کرد. یعنی بدون فشار مالی و با شرکت در طرح فروش گوشی اپل به بهترین گوشی ممکن دست پیدا خواهید کرد.

الوآیفون با ارائه امکان خرید اقساطی انواع گوشی های اپل در وب سایت خود شرایط را برای تمامی کاربران خود فراهم کرده است تا بهترین برند گوشی در بازار را داشته باشند.

روش های فروش گوشی اپل از دم قسط تهران شامل خرید آیفون با حکمت کارت  ، خرید آیفون با چک ، خرید آیفون برای بازنشستگان تامین اجتماعی و خرید آیفون با سفته است که هر کدام از این روش ها شرایط خاص خود را دارند.

 

ویژگی های گوشی اپل و خرید ایفون از دم قسط

گوشی های اپل در مدل های مختلف خود دارای ویژگی های کیفی و کاربردی فراوانی نسبت به سایر برندها هستند و به همین دلیل فروش گوشی های اپل در دنیا بسیار زیاد است. بیایید به برخی از مهم ترین ویژگی های گوشی های پرچمدار اپل نگاهی بیندازیم:

قدرت CPU:

گوشی اپل قدرت پردازش بیشتری نسبت به همتایان خود در همه انواع دارد. پردازنده های چند هسته ای در این گوشی ها بسیار قدرتمند و با کیفیت هستند مانند FUSION. پردازنده های مورد استفاده در گوشی های اپل با عملکرد بسیار سریعتر و هسته های با کارایی بالا، سرعت گوشی شما را بالا برده و اجرای کامل برنامه های سنگین را برای گوشی شما ممکن می سازد.

ظاهر زیبا:

از نظر ظاهری، اگر یک گوشی اپل را در کنار برندهای دیگر و بدون برند مورد نظر خود قرار دهید، طراحی ظاهری آن به قدری با کیفیت و متفاوت است که از همه گوشی ها متمایز می شود. بدنه آلومینیومی گوشی های اپل در انواع مختلف خود با سطحی صاف به همراه نقش و نگارهای ساده اما بسیار زیبا در لبه ها و رویه گوشی زیباترین طراحی و ساخت را دارد. تفاوت ظاهری این گوشیها یکی از دلایل فروش گوشی اپل از دم قسط در تهران توسط فروشگاه الوآیفون است.

صفحه نمایش:

صفحه نمایش گوشی های اپل با فناوری فول تاچ و پشتیبانی از لمس سه بعدی با کیفیت ترین و بی بدیل در بین گوشی های هم رده می باشد.

حافظه داخلی بالا:

بسیاری عدم پشتیبانی از حافظه خارجی را یکی از کاستی های اپل می دانند. اما گوشی های apple با حافظه داخلی بسیار بالا شما را از کارت حافظه جانبی بی استفاده می کند. در عین حال هیچ حافظه خارجی که ممکن است ویروسی یا مضر باشد، حتی اجازه ورود به گوشی شما را ندارد.

باتری:

اپل همیشه در مدل های بالاتر خود نسبت به مدل های قبلی خود شارژ باتری قوی تری دارد. به عبارت ساده، هرچه بیشتر مدل برتر اپل را بررسی کنید، خواهید دید که ظرفیت شارژ باتری به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

دوربین با کیفیت:

خرید ایفون از دم قسط – در مقایسه با برندهای دیگر، گوشی های اپل بدون شک قدرت دوربین بالاتری دارند. برای مثال می توانید گوشی های نمونه برندهای دیگر را در کنار آیفون قرار دهید. در مقایسه، متوجه خواهید شد که حتی گوشی هایی با مگاپیکسل مساوی یا بزرگتر از آیفون، کیفیت تصویر و وضوح تصویر آیفون را ندارند. گوشی های آیفون مجهز به تثبیت کننده تصویر حرفه ای، لنزهای چند تکه، فلاش با نور LED و پردازنده سیگنال تصویر قدرتمند ISP هستند.

ویژگی های ذکر شده در بالا تنها بخشی از تفاوت های مهم و کلی آیفون با سایر گوشی ها است. در جزئیات و سایر پارامترها و نرم افزارهای تخصصی، آیفون تفاوت های کیفی زیادی با گوشی های دیگر دارد. و این تفاوت هاست که استقبال از فروش گوشی های اپل را در سراسر جهان گسترش داده است.

فروش اقساطی لپ تاپ ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی

حرف آخر در مورد فروش گوشی اپل از دم قسط تهران

فروش گوشی اپل از دم قسط تهران و سراسر کشور یکی از ویژه ترین فرصت ها برای خرید گوشی از این برند محبوب و باکیفیت می باشد. در این طرح پرداخت اقساطی می توانید انواع مدل گوشی اپل را به صورت اقساطی از ما خریداری کنید و لذت یک خرید خوب را با شرایط فروش ویژه تجربه کنید.

فروشگاه الوآیفون امکان خرید اپل واچ با حکمت کارت  و همچنین فروش اقساطی لپ تاپ برای نیروهای مسلح تهران و همچنین خرید اقساطی گوشی اپل دست دوم را برای شما هموطنان عزیز فراهم کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *