مطالب پیشنهادی, مقالات آیفون

خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس با 12 ماه گارانتی

خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس

خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس یکی از درخواستهای کاربران آیفون است زیرا با توجه به ویژگیهایی که دارد قیمت بالایی دارد. اگر قصد خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس را دارید، می توانید در ادامه این مطلب علاوه بر مشاهده مشخصات این گوشی با شرایط خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس در الوآیفون نیز آشنا شوید.

مطالب پیشنهادی:

بررسی هایی قبل از خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل

بعد از مراسم اپل و معرفی آیفون های جدید صحبت های زیادی به میان آمد. مجموعه ای از ویژگی ها و تغییرات آیفون 13 باعث تعجب شد و برخی نظر مثبتی نسبت به آیفون های جدید نداشتند. مانند هر سال، همه نظرات به نسخه پرو مکس آیفون های جدید کشیده شد. به گفته اپل، آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین آیفون تاریخ است! البته هیچ کسی نمی گوید ماست من ترش است و برای اینکه ببینید این ادعای اپل واقعی است یا فقط یک روش تبلیغاتی است، باید به بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس بروید!

شرایط خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس

اگر قصد خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس را دارید می توانید از فروشگاه الوآیفون با روشهای مختلفی حرید اقساطی حود را انجام دهید. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده شرایط خرید آیفون اثساطی به لینک های زیر مراجعه نمایید و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

اگر از طرفداران اپل یا علاقه مند به دنیای فناوری و به خصوص گوشی های هوشمند هستید قبل از خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. زیرا در این مقاله قصد داریم به بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس بپردازیم و به تمامی سوالات شما در مورد آیفون جدید پاسخ دهیم.

کیفیت طراحی و ساخت آیفون ۱۳ پرو مکس

احتمالاً میم ها و جوک هایی که با طراحان آیفون 13 ساخته می شود را نیز دیده اید! قبل از مراسم اپل که شایعات زیادی در مورد آیفون 13 به گوش می رسید، بسیاری انتظار طراحی جدید A را داشتند، اما پس از مراسم رونمایی از آیفون 13، مشاهده شد که اپل هیچ کاری در سطح دپارتمان طراحی انجام نداده است! البته نمی توان گفت در آیفون های جدید اتفاقی نیفتاده است.

از طرفی وقتی شرکتی متوجه می شود که طراحی گوشی های سال قبل همچنان پرطرفدار و پرفروش است، چه دلیلی برای ایجاد تغییر اساسی در طراحی گوشی های خود دارد؟ منطقی ترین کار این است که همان طراحی را بهینه کنید! اپل نیز این کار را انجام داده است، آیفون ۱۳ پرو مکس  دقیقاً مانند آیفون 12 پرو مکس طراحی شده است.

بزرگ‌ترین تغییری که در بخش طراحی شاهد بودیم، بریدگی کوچک‌تر جلوی آیفون ۱۳ پرو مکس نسبت به سال قبل بود. البته اگر بخواهیم در مورد ناچ توضیح مفصلی بدهیم باید گفت که اپل آمد و عرض این ناچ را کم کرد اما ارتفاع آن را افزایش داد. برای کاهش ناچ، اسپیکر را تا حد امکان به لبه پنل جلویی نزدیک کرد و باعث شد اسپیکر از ناچ بیرون بیاید و به لبه صفحه اضافه شود! این اتفاق باعث فشرده تر شدن بریدگی نسبت به قبل شد.

در کل مشخص است که اپل ترکیب رویاهای خود را پیدا کرده و قصد ندارد این طراحی جذاب را اصلاح کند. او مشکل را در طراحی آیفون ۱۳ پرو مکس نشان داد! البته این سبک طراحی باعث آزار کاربر طولانی مدت می شود و نمی تواند برای مدت طولانی با این گوشی کار کند. علاوه بر طراحی لبه های تیز، اندازه این گوشی نامناسب است.

صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس

صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس

صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو مکس

وقتی در دفتر طراحی تغییری ایجاد نمی شود، طبیعتاً نمی توانید اساساً اندازه و اندازه صفحه نمایش را تغییر دهید. اما می توانید کیفیت صفحه نمایش را افزایش دهید! نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس از پنل خود اپل به نام Super Retina XDR OLED ساخته شده است و رزولوشن 1284 در 2778 را در اختیار شما قرار می دهد و تغییری نکرده و مانند آیفون از صفحه نمایش 6.7 اینچی استفاده می کند. 12 پرو مکس. همین موضوع باعث می شود تصاویری با نسبت 19.5:9 به کاربر نمایش دهید!

در مورد کیفیت نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس باید گفت که بهترین صفحه نمایش در بین تمامی گوشی های هوشمند است. و با خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس از این ویژگی آن بهره من می شوید. کیفیت نمایشگر آنقدر بالاست که از تماشای این صفحه خسته نمی شوید و اپل نیز روشنایی صفحه نمایش آیفون های جدید را افزایش داده است. صفحه نمایش آیفون 12 پرو مکس دارای روشنایی بین 800 تا 1200 نیت است، اما آیفون ۱۳ پرو مکس روشنایی بین 1000 تا 1200 نیت دارد که باعث می شود در محیط های تاریک و روشن بسیار توانمند باشد.

علاوه بر این، این صفحه نمایش باکیفیت توسط یک محافظ سرامیکی محافظت می شود که مقاومت این صفحه نمایش را چند برابر می کند و اپل ادعا می کند که مقاومت محافظ سرامیکی آیفون 13 نسبت به سال قبل افزایش یافته است! برای جمع بندی بخش نمایشگر، باید تکرار کرد که این صفحه نمایش بهترین نمایشگر در بین همه گوشی های هوشمند است!

مشخصات باتری و شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس

همانطور که در بخش طراحی اشاره کردیم، آیفون ۱۳ پرو مکس نسبت به سال قبل سنگین‌تر است، به این معنی که باتری ظرفیت بیشتری دارد. از آنجایی که اپل ظرفیت دقیق باتری های آیفون خود را تبلیغ نمی کند، می توان با استفاده از شارژ گوشی، ظرفیت تقریبی باتری آیفون ها را تخمین زد. آیفون 12 پرو مکس ظرفیتی در حدود 3600 میلی آمپر ساعت دارد، اما آیفون ۱۳ پرو مکس ظرفیتی در حدود 4350 میلی آمپر ساعت دارد! این افزایش ظرفیت باعث شد تا اپل در مراسم رونمایی از این گوشی از بهبود عملکرد باتری و ظرفیت شارژ 25 درصدی خبر دهد.باتری های لیتیوم یون آیفون همیشه نقطه ضعف آن ها محسوب می شود، اما ظاهر اپل راه حلی برای این ضعف پیدا کرده است.

در مورد شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس باید گفت که بهترین باتری پرچمدار است، اگر به اندازه کافی از این گوشی استفاده کنید، 2 روز کامل می تواند شما را شارژ کند! می دانم که شما هم باور نمی کنید، اما این حقیقت است و اپل مشکل باتری آیفون های خود را برطرف کرده است.

در مجموع باید گفت که اپل تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و ضعف آیفون های قبلی را نقطه قوت آیفون های جدید خود قرار داده است! البته با توجه به تجربه ای که از باتری آیفون ها داشته ایم، احتمالاً عملکرد شارژ آن کاهش می یابد، اما با این وضعیت، عملکرد شارژ بسیار بهتری نسبت به روزهای اولیه آیفون 12 پرو مکس دارد. در نتیجه باید اعتراف کنیم که اپل حق دارد بگوید باتری آیفون ۱۳ پرو مکس عملکرد خود را 25 درصد نسبت به آیفون های سال قبل بهبود بخشیده است!

امنیت آیفون ۱۳ پرو مکس

قبل از رونمایی از آیفون های جدید، بسیاری از مردم حدس می زدند که اپل دوباره از حسگر اثر انگشت برای آیفون های جدید خود استفاده خواهد کرد. حسگر اثر انگشت که قرار بود یک سوم صفحه نمایش بزرگ را داشته باشد تا استفاده از آن راحت تر شود، اما از آنجایی که اپل به شایعات و حدس و گمان ها توجهی نمی کند، برای آیفون ۱۳ پرو مکس از همان تشخیص چهره سه بعدی استفاده می کند. سیستم، فیس آیدی استفاده شده پس از شیوع کرونا و استفاده عمومی از ماسک، این سیستم Face ID با مشکلات زیادی مواجه شد، اما اپل به امنیت خود این سیستم اهمیتی نداد و به جای حذف یا اصلاح این سیستم، تصمیم به بهینه سازی Face ID خود گرفت. و طبق گفته اپل، آیفون های جدید Face ID بسیار سریعتر و کارآمدتر از سال قبل عمل می کنند!

دوربین گوشی اپل 13 مهمترین دلیل خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس

دوربین گوشی اپل 13 مهمترین دلیل خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس

دوربین گوشی اپل 13 مهمترین دلیل خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس

همانطور که در قسمت طراحی اشاره کردیم، اولین چیزی که پس از باز کردن جعبه آیفون ۱۳ پرو مکس به چشم می خورد، لنز بزرگتر و قاب بیرون زده دوربین های آیفون جدید است! وقتی این تغییرات ظاهری رخ می دهد به این معنی است که تغییرات بزرگی در قسمت سخت افزاری دوربین ها رخ داده است. اگر بخواهیم ساده بگوییم، باید بگوییم که بخش دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس بزرگترین تغییر نسبت به آیفون 12 پرو مکس است. و مهمترین دلیل تقاضای خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس است.

ظاهرا اپل تمام توجه خود را بر روی بخش دوربین آیفون های جدید متمرکز کرده است که شاید انقلاب بزرگی در بخش دوربین ایجاد کرده باشد. از نظر سخت افزاری سنسورها نسبت به سال قبل تغییری نکرده اند و تمامی سنسورهای آیفون ۱۳ پرو مکس 12 مگاپیکسلی هستند. تغییر اصلی در تصویر آیفون های جدید رخ داد. اپل در مراسم رونمایی از قابلیت های جدید دوربین خود به نام Cinematic Mode صحبت کرد و در مورد آن حرف های زیادی زد. با استفاده از این قابلیت می توانید تصاویر سینمایی ضبط کنید و با استفاده از این فناوری می توانید فوکوس نرم و جذابی در فیلم های خود داشته باشید.

سنسور اصلی:

از نظر کیفیت، سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی تفاوت چندانی با کیفیت سنسورهای آیفون ۱۲ پرو مکس ندارد. با استفاده از ویژگی جدیدی که اپل به دوربین خود اضافه کرده است، به شما امکان می دهد عکس های خود را با حالت های رنگی مختلف ذخیره کنید. توجه داشته باشید که این حالت های رنگی به عنوان فیلتر کار نمی کنند! اگر به یاد داشته باشید عکس های آیفون همیشه زرد هستند، حالا اپل با این فناوری عکس ها را با حالت های رنگی مختلف ذخیره کرده و دیگر افت کیفیت بعد از فیلتر را ندارند. این به شما کمک می کند عکس های جذاب تری بگیرید.

سنسور فوق عریض:

سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض تفاوت چندانی ندارد! از نظر سخت افزاری، سنسور فوق عریض دارای دیافراگم بزرگ تری است که باعث می شود نور بیشتری به سنسور برسد تا بتواند عکس های با کیفیت بالاتری ثبت کند! البته، اگر شرایط نوری مناسبی را فراهم نکنید، احتمالاً نویز در تصاویر در حالت فوق عریض وجود دارد. همچنین این فناوری تغییر رنگ در سنسور فوق عریض وجود دارد که می تواند کیفیت عکس ها را بهبود بخشد!

سنسور ماکرو:

شاید تعجب کنید که آیفون های جدید قابلیت عکس برداری ماکرو را دارند، زیرا خبری از سنسور و لنز ماکرو در دوربین های این گوشی نیست، اما آیفون ۱۳ پرو مکس قابلیت عکاسی و فیلم برداری ماکرو را دارد. نکته جالب در مورد عکس های ماکرو این است که می توانید تا فاصله ۲ سانتی متری و حتی کمتر از ۲ سانتی متری به سوژه خود نزدیک شوید و از سوژه خود عکس بگیرید. همچنین علاوه بر عکاسی، امکان ضبط ویدیوهای ماکرو با آیفون های جدید را نیز دارید. همچنین می‌توانید بین لنزهای مختلف در هر حالت عکاسی سوئیچ کنید، درست مانند پرچمدار سامسونگ به جز تله فوتو.البته هنوز یه سری باگ داره که احتمالا با آپدیت نرم افزاری رفع میشه!

 

عکاسی در حالت شب با خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس :

شاید بهتر باشد در بخش سنسور اصلی در مورد عکاسی در شب صحبت کنیم، اما از آنجایی که همه دوربین‌های آیفون ۱۳ پرو مکس دیافراگم بزرگ‌تری دارند و باعث می‌شود نور بیشتری به سنسور برخورد کند، تصمیم گرفتیم این حالت عکاسی را بررسی کنیم. در بخش جداگانه . اگر به پوستر آیفون های جدید دقت کنید، متوجه می شوید که آیفون به طور مخفیانه به کیفیت عکاسی در حالت شب اشاره می کند. عکاسی در حالت شب در آیفون های جدید به لطف دیافراگم 1.5 بسیار پیشرفت کرده است، اما همچنان ایراداتی دارد و اگر نور محیط بسیار کم باشد، عکس های شما نویز دارند که برای دوربین گوشی چندان محسوس نیست. شما می توانید به راحتی با تمام سنسورهای این گوشی عکس های حالت شب بگیرید و از عکس های حالت شب خود لذت ببرید.

فیلمبرداری:

وقتی نور بیشتری وارد سنسور شود، قطعا می توانید فیلم های بهتری ضبط کنید! مانند سال گذشته، آیفون ۱۳ پرو مکس می تواند با کیفیت 4K با سرعت 24/30/60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند و همچنین با استفاده از سیستم لرزشگیر اختصاصی اپل، فیلمبرداری بدون لرزش را در اختیار شما قرار دهد. در نهایت باید بگوییم که آیفون 13 بهترین مجموعه دوربین را به همراه دارد. و دوربین آن بهترین دلیل خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس است. می توانید از حالت سینمایی برای ضبط بهترین فیلم ها با دوربین گوشی خود استفاده کنید.

این حالت به شما این امکان را می دهد که فوکوس هوشمند و کاملا سینمایی داشته باشید به گونه ای که تمام سوژه های تصویر را تشخیص داده و روی سوژه اصلی فوکوس می کند و بقیه را تار می کند و در صورت تغییر سوژه اصلی فوکوس در نقطه نیز تغییر می کند.

شیرینی تغییر می کند و به موضوع جدید می رود، که می تواند ویدیوهای شما را بسیار جذاب کند. البته، شرایط نور در این حالت بسیار مهم است و هنوز هم انبوهی از مشکلات وجود دارد که آن را نادرست می‌کند، اما احتمالاً با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آینده بهبود خواهد یافت.به طور کلی، حالت سینمایی ممکن است برای افرادی که به صورت حرفه ای عکس می گیرند عالی باشد و شاید برای یک کاربر معمولی زیاد نباشد و بعد از مدتی برای او عادی شود. به علاوه، با استفاده از تنظیمات رنگ و ضبط ویدیوی خام، می توانید با کمی ویرایش از این گوشی فیلم بسازید!

دوربین سلفی:

اما در بخش دوربین سلفی اتفاق خاصی نیفتاد. عکس ها دقیقاً کیفیتی برابر با دوربین سلفی آیفون 12 پرو مکس دارند. اگر می‌خواهید درباره بخش دوربین آیفون‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید، مطمئن شوید که چگونه  آیفون 12 پرو مکس با  گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ رقابت می‌کند ، سلفی‌های Tour خوب هستند، اما هنوز هم نیاز به کار دارند.

اگر شرایط نوری مناسب را فراهم نکنید، عکس‌ها دوباره نویز خواهند داشت، اما محدوده دینامیکی و وضوح بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.اگر بخواهیم قسمت دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس را خلاصه کنیم، باید یک بار دیگر بگوییم که بزرگترین تفاوت بین آیفون های جدید و آیفون، بخش دوربین آنها نسبت به سال های گذشته است. اپل با ترفندهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سعی کرده تا دوربین آیفون‌های خود را جذاب‌تر کند، که با توجه به آنچه می‌بینیم باید اعتراف کنیم که اپل به هدف خود رسیده است و شما را با استفاده از فناوری سینمایی حالت ضبط عکس و فیلم‌های بسیار جذاب می‌گیرد. در یک جمله می توان گفت که بخش دوربین در مقایسه با همه گوشی های هوشمند، بزرگترین نقطه قوت آیفون 13 است!

سخت افزار و پردازنده اپل ۱۳ پرو مکس دلیل دیگر خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس

همه ساله همه منتظر دیدن جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده اختصاصی اپل یعنی پردازنده های سری A در آیفون های جدید و بررسی عملکرد آنها هستند. آیفون ۱۳ پرو مکس دارای جدیدترین و سریع ترین پردازنده جهان، Apple A15 Bionic است که اپل ادعا می کند عملکرد بسیار سریع تری نسبت به پردازنده های نسل قبلی خود دارد.

علاوه بر این، GPU جدید به شما این امکان را می دهد که هر کار گرافیکی را که دوست دارید با این گوشی بدون مشکل انجام دهید. نکته جالب و مهم سخت افزار و پردازنده آیفون ۱۳ پرو مکس حافظه داخلی آن است! اپل این گوشی را با 6 گیگابایت رم و در 4 نسخه 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی عرضه کرد که تا چند سال پیش، 1 ترابایت یک هارد اکسترنال در نظر گرفته می شد، اما اپل تصمیم گرفت نیاز به هرگونه اکسترنال را برطرف کند. حافظه و هارد اکسترنال با حافظه 1 ترابایتی شما! البته، زمانی که کیفیت دوربین و قابلیت های دوربین را بهبود می بخشد، باید فضایی را برای شما ایجاد کند که بتوانید آن مقدار فیلم و عکس را در خانه ذخیره کنید.

در مورد عملکرد پردازشی نیز باید گفت که این گوشی با پردازنده اختصاصی خود حداکثر پایداری و عملکرد پردازشی را به شما می دهد و می توانید هر بازی یا هر کار سنگینی را با این پردازنده انجام دهید. نکته جالب در مورد پردازنده این است که گوشی پس از انجام کارهای پردازشی زیاد گرم نمی شود که باعث می شود عملکرد پردازشی پایدارتر و عمر مفید باتری بیشتر شود. در کل باید گفت که در سطح پردازنده و سخت افزار آیفون های جدید هیچ ایرادی ندارند و بهترین هستند!

نرم افزار و رابط کاربری آیفون ۱۳ پرو مکس

اپل پس از مراسم رونمایی از آیفون های جدید خود، سیستم عامل و رابط کاربری IOS را به روز کرد. IOS 15 به عنوان یک سیستم عامل و رابط کاربری به پردازنده آیفون ۱۳ پرو مکس کمک می کند تا بهترین و روان ترین تجربه کاربری را با آیفون های جدید داشته باشد. همچنین اگر می خواهید بدانید که چه چیزی در آپدیت IOS 15 اضافه شده است، حتماً به مقاله ویژگی های IOS 15 مراجعه کنید که در آن مهم ترین و کاربردی ترین تغییرات و اخبار این سیستم عامل را توضیح داده ایم. در مورد رابط کاربری IOS نیز باید گفت که به نام theاین تجربه رابط کاربری جذاب از طریق هماهنگی سخت افزار و نرم افزار ایجاد می شود که یکی از مهم ترین مزیت های گوشی های اپل، این اکوسیستم انحصاری و جذاب است!

مشخصات اسپیکر آیفون ۱۳ پرو مکس

اسپیکر آیفون ۱۳ پرو مکس تغییر چندانی نکرده و بهترین اسپیکر همیشه را دارد. یک بلندگوی استریو که هنگام پخش صدا از بلندگوی Talkback به بلندگوی دوم تبدیل می شود و صدای استریو ایجاد می کند. کیفیت صدا، حجم و وضوح این سیستم صوتی شما را خوشحال می کند. نکته خوب در مورد اسپیکر طراحی شده ویژه این است که وقتی در حال انجام بازی یا تماشای یک فیلم هستید، اسپیکر مکالمه به بلندگوی دوم تبدیل می‌شود. و چون در پنل جلویی قرار دارد، دست شما مانعی ندارد. و تاثیری روی کیفیت و حجم صدا ندارد. اما اولین اسپیکر این گوشی در لبه پایینی قرار دارد و احتمال دارد در حین بازی دست شما مانع شود و کیفیت و حجم صدا کاهش پیدا کند.

 

سخن نهایی درباره خرید اقساطی آیفون ۱۳ پرو مکس

 

به قسمت خلاصه یکی از بهترین گوشی های دنیا رسیدیم! آیفون ۱۳ پرو مکس و تمام مدل های آیفون 13 تقریباً در هر بخش بهترین هستند. دوربین با امکانات جذاب و تصاویر با کیفیت، پردازنده و سخت افزار فوق العاده قدرتمند و همچنین نرم افزار و رابط کاربری جذاب و کاربردی، صفحه نمایش منحصر به فرد و اسپیکر با کیفیت از نکات بارز این گوشی است.

تنها ایرادی که در این گوشی می توان یافت طراحی نسبتا حجیم و ناشیانه آیفون ۱۳ پرو مکس است که در دراز مدت کاربر را آزار خواهد داد. نه، و اگر به این سبک طراحی و اندازه گوشی خود اهمیت می دهید، می توانید به سراغ آیفون 13 پرو بروید! ما در این مقاله سعی کرده ایم سریع ترین و جامع ترین بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس را به شما ارائه دهیم. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.

لیست قیمت گوشی های اپل

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *