مطالب پیشنهادی, مقالات آیفون

خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو مکس

خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو مکس

خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو مکس

خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو مکس از فروشگاه الوآیفون در سراسر کشور امکان پذیر است. جهت کسب اطلاعات درباره نحوه خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو مکس با ما تماس بگیرید.

لینکهای پیشنهادی:

بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس:

  • دوربین‌های سه‌گانه آیفون ۱۱ پرو مکس، به لطف حالت شب عالی و بهبود Smart HDR، بهترین گوشی دوربین را به اپل می‌دهند.
  • اگر می‌خواهید طولانی‌ترین عمر باتری آیفون را داشته باشید، آیفون ۱۱ پرو مکس بهترین گزینه است، زیرا در تست وب گردی ما تقریباً 12 ساعت دوام آورد.
  • این دوربین‌ها همچنین ویدیوهای زیبای ۴K با دامنه دینامیکی گسترده و تثبیت‌کننده فیلم سینمایی می‌گیرند.
  • سلفی های اسلوموشن اپل با سرعت 120 فریم در ثانیه سرگرم کننده هستند، حتی اگر نام اسلوفی گنگ باشد.
  • اپل در نهایت یک شارژر سریع در جعبه قرار داد، بنابراین می توانید در 30 دقیقه به 50 درصد برسید.
  • ما آرزو می کنیم که اپل بیش از 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشد، بنابراین ممکن است بخواهید هزینه بیشتری را در صورت فیلمبرداری زیاد بپردازید.

دوربین‌های سه‌گانه جذاب، طولانی‌ترین عمر باتری آیفون تا به امروز و نمایشگر حتی روشن‌تر، آیفون ۱۱ پرو مکس را به بهترین گوشی هوشمند کاربر تبدیل کرده است.

نکات مثبت خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو مکس

  • صفحه نمایش OLED زیبا اکنون روشن تر شده است
  • CPU A13 Bionic سریعترین در اطراف
  • دوربین های سه گانه ستاره ای با حالت شب
  • طولانی ترین عمر باتری هر آیفون
  • طراحی بادوام
  • شارژ سریع در جعبه

 

نکات منفی

فضای ذخیره سازی کم 64 گیگابایت

گزینه های رنگی کمتری نسبت به آیفون 11

 

مشخصات آیفون ۱۱ پرو مکس

ردیف 0 – سلول 0 آیفون ۱۱ پرو مکس
قیمت شروع 1099 دلار
وضوح صفحه) صفحه نمایش 6.5 اینچی Super Retina XDR (2688 x 1242)
CPU A13 Bionic
رم ناشناخته
ذخیره سازی 64 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت
میکرو اس دی؟ خیر
دوربین های عقب 12 مگاپیکسل عریض (f/1.8)، 12 مگاپیکسل فوق عریض (f/2.4)، 12 مگاپیکسل تله فوتو (f/2.0)
دوربین های جلو 12 مگاپیکسل (f/2.2)
مقاومت آب تا 4 متر به مدت 30 دقیقه
اندازه باتری ناشناخته
عمر باتری (ساعت: دقیقه) 11:54
اندازه 6.22 x 3.06 x 0.32 اینچ
وزن 7.97 اونس
رنگ ها طلایی، خاکستری فضایی، نقره ای، سبز نیمه شب

خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو مکس – طراحی آیفون ۱۱ پرو مکس:

آیفون ۱۱ پرو مکس از پشت ظاهری دارد که روی آن نوشته شده است: «بیا پیش من، اندروید». سه لنز دوربین آنقدر بزرگ هستند که احساس می‌کنم چیزی در شرف بیرون آمدن از آنهاست. من پوشش شیشه ای مات در پشت را دوست دارم که در مقایسه با فبلت های براق و مستعد لک مانند گلکسی نوت 10 و هواوی P30 پرو کاملاً طراوت کننده است .

می‌توانستم بفهمم که چرا آیفون ۱۱ پرو مکس ممکن است به آیفون 11 معمولی حسادت کند. این آیفون در چهار رنگ در مقایسه با شش رنگ آیفون 11 عرضه می‌شود. و به جای رنگ های سرگرم کننده مانند سبز، بنفش و زرد، اپل از گزینه های محافظه کارانه تری برای iPhone 11 Pro Max استفاده می کند که مناسب وضعیت کاربر طرفدار آن است. اینها شامل رنگ سبز نیمه شب در واحد بررسی ما است (که رک و پوست کنده به نظر می رسد). رنگ سبز نیمه شب فقط روی نوار فولادی ضد زنگ و حلقه های اطراف دوربین می درخشد. خاکستری فضایی (که تیره تر است)، نقره ای و طلایی گزینه ها را کامل می کنند.

 

آیفون ۱۱ پرو مکس از جلو شبیه آیفون XS مکس است. بریدگی به سمت بالا که دوربین TrueDepth Face ID را در خود جای داده است، هنوز حواس‌تان را پرت می‌کند، اما من به آن عادت کرده‌ام.

آیفون ۱۱ پرو مکس با ابعاد 6.2 x 3.06 x 0.32 اینچ و 7.97 اونس، همچنان انگشت شمار است. از آیفون XS Max 7.34 اونسی سنگین‌تر است و همچنین کمی ضخیم‌تر است. گلکسی نوت 10 پلاس ، که دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.8 اینچی است، یک اونس سبک تر با 6.9 اونس است و همچنین کمی باریک تر و باریک تر در 6.4 x 3 x 0.31 اینچ است.

دوام آیفون ۱۱ پرو مکس

خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو مکس ، اپل می گوید که جلو و پشت آیفون ۱۱ پرو مکس دارای سخت ترین شیشه در یک گوشی هوشمند است. با این حال، آیفون 11 معمولی در اولین افت در تست سقوط ما از ارتفاع 3.5 فوتی در پیاده رو ترک خورد. اگر نگران شکستگی هستید، روی یک مورد سرمایه گذاری می کنیم.

به همین ترتیب، برخی از دارندگان آیفون 11 پرو شکایت دارند که صفحه نمایش آنها به راحتی خراشیده شده است . ما با واحد بررسی خود با مشکلی مواجه نشده ایم. اما اگر نگران برداشتن خط و خش گوشی خود هستید، ما روی یک محافظ صفحه سرمایه گذاری می کنیم.

اپل مقاومت IP68 در برابر آب را در آیفون ۱۱ پرو مکس بهبود بخشیده است. این گوشی می تواند به مدت 30 دقیقه غوطه ور شدن در عمق 4 متری آب (از 2 متر در iPhone XS Max) را تحمل کند. این باعث می‌شود که آن را از هر گوشی پرچم‌دار دیگری در برابر مایعات بادوام‌تر کند و در لیست بهترین گوشی‌های ضدآب ما، رتبه اول را به خود اختصاص دهد .

صفحه نمایش و صدا آیفون ۱۱ پرو مکس:

اگر در حصار بین آیفون ۱۱ پرو مکس و آیفون 11 هستید، هر دو گوشی را بیرون نیاورید. شما متوجه تفاوت بزرگی در روشنایی خواهید شد که من انجام دادم. در واقع، نمایشگر 6.5 اینچی Super Retina XDR آیفون ۱۱ پرو مکس، زمانی که هر دو فبلت را در کنار هم قرار دادم، بسیار بهتر از گلکسی نوت 10 پلاس بود.

پنل آیفون ۱۱ پرو مکس رنگارنگ ترین پنل نیست و 118.6 درصد از طیف رنگی sRGB را ثبت می کند، در حالی که در حالت صفحه نمایش طبیعی نوت 10 پلاس، 124.6 درصد است. وان پلاس 7 پرو به 180 درصد رسید. در مورد دقت رنگ، نمایشگر آیفون ۱۱ پرو مکس امتیاز دلتا-ای 0.28 را به ثبت رسانده است (که 0 عالی است). این فوق العاده است، اما به خوبی گلکسی نوت 10 پلاس (0.25) و وان پلاس 7 پرو (0.18) نیست.

صدا در آیفون ۱۱ پرو مکس به اندازه تصاویر بصری روشن است، زیرا اکنون صدای فضایی با پشتیبانی از Dolby Atmos وجود دارد. هنگام تماشای تریلر فیلم Yesterday، جلد آهنگ معروف The Beatles توسط جک از طریق آیفون ۱۱ پرو مکس در مقایسه با iPhone XS Max ابعاد بیشتری داشت. سیم‌ها و آوازهای گیتار بسیار بیشتر حضور داشتند، در حالی که در گوشی سال گذشته صدایی صاف‌تر داشتند.

دوربین های آیفون ۱۱ پرو مکس:

اگرچه اپل در چند سال گذشته جایگاه خود را نسبت به گوشی‌های دارای دوربین اندرویدی نشان داده است، اپل با آیفون ۱۱ پرو مکس جایگاه خود را بازیافته است. گوشی جدید سه دوربین 12 مگاپیکسلی پشتی ارائه می‌کند: یک دوربین با زاویه باز، یک تله فوتو 2 برابری با دیافراگم بازتر که نور بیشتری نسبت به قبل وارد می‌کند و یک دوربین فوق عریض با میدان دید 120 درجه.

دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس همچنین دارای یک ویژگی جدید Smart HDR است که از یادگیری ماشینی برای شناسایی افراد استفاده می کند و اطمینان حاصل می کند که جزئیات، هایلایت ها و چهره ها به بهترین شکل به نظر می رسند.

در این پرتره از همکار من Shaun، نوت 10 پلاس تقریباً عکس را با چهره شسته‌شده‌اش خراب می‌کند، در حالی که دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس رنگ پوست گرم‌تر و جزئیات بهتری را در اطراف گونه‌های سوژه ارائه می‌دهد. پوست نوت 10 پلاس کمی صاف است، اگرچه دوربین سامسونگ جزئیات بیشتری را در موهای شان و خالکوبی های او ارائه می دهد.

دوربین آیفون 11 پرو با ویژگی Deep Fusion اپل حتی بهتر می شود. Deep Fusion که در iOS 13.2 معرفی شد، پردازش عکس پیکسل به پیکسل را انجام می دهد تا جزئیات بیشتر و بافت های بهتر همراه با نویز کمتر را ارائه دهد. مانند حالت شب، برای بهره مندی از مزایای این ویژگی، نیازی به وارد شدن به حالت جداگانه ندارید.

ما Deep Fusion را در یک سری عکس با آیفون 11 پرو (با دیپ فیوژن) و آیفون ۱۱ پرو مکس (بدون) در مراحل خود قرار دادیم و می توانید ببینید که مزایای ملموسی دارد. به عنوان مثال، شما می توانید کلش های بیشتر ما را در صورت همکار من رامی، و همچنین جزئیات بیشتری را در داخل هودی او ایجاد کنید.

ویدیوی آیفون 11 پرو مکس:

اپل بر روی بهبود ضبط ویدیوی خود با آیفون ۱۱ پرو مکس تمرکز کرده است و این نشان می دهد. اکنون محدوده دینامیکی گسترده‌ای برای جزئیات برجسته بهتر به همراه تثبیت‌کننده سینمایی برای فیلم‌برداری نرم‌تر وجود دارد.

برای آزمایش آیفون ۱۱ پرو مکس، در حالی که در پارک قدم می زدم، آن را در مقابل نوت 10 پرو قرار دادم. در ابتدا، دوربین‌های نوت 10 پرو با سبزی‌های پر جنب و جوش‌تر در چمن بهتر به نظر می‌رسند، اما وقتی نزدیک‌تر نگاه کنید، خواهید دید که آیفون ۱۱ پرو مکس جزئیات بهتری را ارائه می‌کند. بعلاوه، آیفون مشکلات کمتری با فلر لنز داشت.

با iOS 13، با ویژگی QuickTake این گوشی، اکنون شروع به فیلمبرداری در حین پرواز آسان تر است. شما فقط دکمه شاتر را فشار داده و نگه دارید، و اگر می خواهید به عکاسی ادامه دهید، انگشت خود را به سمت راست بلغزانید.

دوربین جلوی آیفون ۱۱ پرو مکس

دوربین جلوی آیفون ۱۱ پرو مکس چندین ارتقا از iPhone XS Max دریافت می‌کند، از جمله سنسور واضح‌تر (12 مگاپیکسل در مقابل 7 مگاپیکسل) و نمای وسیع‌تر برای قرار دادن سوژه‌های بیشتر (یا فقط بیشتر از صحنه) در عکس‌های شما. یک ترفند نرم افزاری هوشمندانه هنگامی که گوشی را به حالت افقی می برید، به طور خودکار نمای گسترده را درگیر می کند.

برای افزودن آرامش به سلفی‌های ویدیویی، آیفون ۱۱ پرو مکس به شما امکان می‌دهد فیلم‌های اسلوموشن را با دوربین جلو تا 120 فریم بر ثانیه ضبط کنید – این ویژگی که اپل آن را «slofies» می‌نامد.

من با ضبط کردن خودم در مقابل یک فواره چکاننده به آن عکس دادم و جلوه پس‌زمینه مسحورکننده است. بنابراین، علیرغم نام ناله‌آور، این ویژگی می‌تواند ویروسی شود زیرا مردم با آن خلاقیت می‌کنند.

عملکرد آیفون 11 پرو مکس: A13 Bionic

این یک رکورد شکسته به نظر می رسد، اما اپل بار دیگر سریع ترین گوشی جهان را به لطف پردازنده قدرتمند A13 Bionic خود دارد. این تراشه دارای یک CPU و GPU است که هر دو 20٪ سریعتر از A12 سال گذشته هستند، به همراه یک موتور عصبی برای یادگیری ماشین که همچنین 20٪ سریعتر است.

من متوجه این تفاوت سرعت در هنگام باز کردن برنامه هایی مانند Asphalt 9 شدم. آیفون ۱۱ پرو مکس کمی کمتر از 4 ثانیه طول کشید، در حالی که برای گلکسی نوت 10 پلاس 8 ثانیه طول کشید. مورتال کوبات نیز چند ثانیه سریعتر در آیفون ۱۱ پرو مکس بارگذاری شد.

آیفون ۱۱ پرو مکس در 3DMark، یکی دیگر از معیارهای گرافیکی، عملکرد خوبی نداشت. در بخش Slingshot Extreme Unlimited تست، گوشی اپل 5974 بریدگی داشت، در حالی که گلکسی نوت 10 پلاس و وان پلاس 7 پرو هر دو 6200 را پاک کردند.

ما عملکرد دنیای واقعی را در تلفن‌های iOS و Android با استفاده از تست ویرایش ویدیوی خودمان اندازه‌گیری می‌کنیم. مدت زمان لازم برای تبدیل یک ویدیوی 4K به 1080p را در برنامه Adobe Rush پس از اعمال افکت و انتقال زمان می‌دهیم. آیفون ۱۱ پرو مکس تنها 45 ثانیه طول کشید تا این کار را انجام دهد در حالی که 1:34 برای نوت 10 پلاس. با این حال، در این آزمایش، آیفون XS مکس سال گذشته به همان اندازه سریع بود.

خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو مکس ، عمر باتری و شارژ آن:

اپل یکی از معدود شکایات من در مورد iPhone XS Max را با آب دادن بیشتر به iPhone 11 Pro Max پاسخ داده است . به لطف تراشه و نمایشگر کارآمدتر A13 و همچنین باتری بزرگ‌تر، این تلفن جدید در تست باتری ما بیش از یک ساعت بیشتر دوام می‌آورد که شامل وب‌گردی مداوم از طریق 4G LTE با روشنایی صفحه نمایش 150 نیت است.

در حالی که آیفون XS مکس در تست ما 10 ساعت و 38 دقیقه دوام بسیار خوبی داشت، باتری آیفون ۱۱ پرو مکس به طور متوسط ​​11 ساعت و 54 دقیقه دوام آورد که 11 پرو مکس را در لیست گوشی های ما با بهترین عمر باتری قرار می دهد . .

برای نشان دادن این زمان اجرا، گلکسی نوت 10 پلاس به طور متوسط ​​11 ساعت و 9 دقیقه دوام آورد، در حالی که وان پلاس 7 پرو با 9:31 بیش از 2 ساعت عقب بود.

شایان ذکر است که آیفون 11 پرو کوچکتر در تست باتری ما تنها 10 ساعت و 5 دقیقه دوام آورد، بنابراین اگر واقعا به استقامت اهمیت می دهید، باید به سراغ آیفون ۱۱ پرو مکس بروید.

وقتی صحبت از شارژ به میان می آید، خبر خوب این است که اپل بالاخره یک شارژر سریع را در جعبه خود قرار داد. خبر بد این است که این آداپتور 18 واتی تا حدی حجیم به سرعت گوشی های برتر اندرویدی نیست. پس از 30 دقیقه شارژ، آیفون ۱۱ پرو مکس در 30 دقیقه به 48 درصد رسید. (آیفون 11 پرو معمولی در 30 دقیقه به 55 درصد رسید، اما باتری کوچک تری نیز دارد).

این عالی است، اما گلکسی نوت 10 پلاس با شارژر 25 واتی خود به 65 درصد رسید و وان پلاس 7 پرو با شارژر 40 واتی خود به 60 درصد رسید.

آیفون ۱۱ پرو مکس بی سیم:

آیفون ۱۱ پرو مکس در ازای پول، تلفن های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد، اما در آینده مقاوم نیست و دلیل آن این است که از شبکه های 5G پشتیبانی نمی کند . اگرچه در آزمایش‌های اولیه خود شاهد عملکرد ضعیف 5G بوده‌ایم، گوشی‌های 5G مانند گلکسی اس 10 5G و گلکسی نوت 10 پلاس 5G می‌توانند از سرعت دانلود 1 گیگابیت بر ثانیه فراتر بروند.

در عین حال، باید با 4G LTE در سراسر اپراتورهای اصلی سررسید کنید. آیفون ۱۱ پرو مکس پیشرفته‌ترین آنتن‌های 4×4 MIMO را در مقایسه با آنتن‌های 2×2 برای آیفون 11 ارزان‌تر دارد. در شبکه T-Mobile، شاهد یک دلتای قابل‌توجه در توان عملیاتی بودیم، به‌طوری‌که آیفون ۱۱ پرو مکس به‌طور متوسط ​​12.5 مگابیت در ثانیه کاهش و 3.5 مگابیت بر ثانیه داشت. در مرکز نیوجرسی، در مقایسه با 9 مگابیت بر ثانیه و 1.5 مگابیت بر ثانیه برای آیفون 11.

یکی از ویژگی های بی سیم که پس از راه اندازی در 30 سپتامبر در دسترس خواهد بود، Ultra Wideband از طریق تراشه جدید U1 اپل است. این فناوری می‌تواند مکان دقیق سایر دستگاه‌های آیفون 11 با تراشه U1 را مشخص کند و شایعاتی وجود دارد که اپل در حال کار بر روی یک ردیاب شی شبیه کاشی با استفاده از U1 است. در حال حاضر، تنها اپلیکیشنی که از تراشه U1 بهره می برد AirDrop است. می‌توانید تلفن خود را به سمت آیفون دیگری که از U1 پشتیبانی می‌کند بگیرید تا محتوا را از طریق هوا به اشتراک بگذارید.

iPhone 11 Pro Max و iOS 14: ویژگی جدید

در حال حاضر، دستگاه‌های آیفون 11 با نرم‌افزار جدید iOS 13 اپل عرضه می‌شوند ، و اگرچه اپل هیچ تغییر اساسی در سیستم‌عامل موبایل خود ایجاد نکرده است، چندین پیشرفت مفید وجود دارد.

(اعتبار تصویر: راهنمای تام)

حالت تاریک خواندن محتوا را برای مدت طولانی‌تری برای چشم آسان‌تر می‌کند، و یک برنامه Reminders بازطراحی‌شده وجود دارد که ایجاد و سازمان‌دهی فهرست‌های مختلف کارهای شما را آسان‌تر می‌کند. اعداد زیاد در کنار لیست‌های مختلف، انگیزه‌های بیشتری برای از بین بردن همه چیز فراهم می‌کنند.

از دیگر نکات برجسته iOS 13 می‌توان به Sign in with Apple اشاره کرد که به گونه‌ای طراحی شده است که راهی خصوصی‌تر برای ورود به برنامه‌های مختلف نسبت به فیس‌بوک یا گوگل باشد. و یک برنامه Maps بازسازی شده با تصاویر سطح خیابان از طریق ویژگی جدید Look Around وجود دارد.

پاییز امسال iOS 14 تغییرات بسیار بزرگتری را در رابط آیفون به ارمغان خواهد آورد، از جمله ویجت ها در صفحه اصلی، نمای جدیدتر کتابخانه برنامه، مکالمات پین شده در پیام ها و برنامه Translate. iOS 14 همچنین طراحی فشرده‌تری برای سیری و پشتیبانی صوتی فضایی برای AirPods Pro برای صدای فراگیرتر به ارمغان می‌آورد.

آیفون 11 پرو مکس در مقابل آیفون 11 پرو در مقابل آیفون 11

توصیه می‌کنم برای جزئیات بیشتر مقایسه آیفون 11 در مقابل آیفون 11 پرو در مقابل آیفون ۱۱ پرو مکس را بررسی کنید ، اما اگر می‌خواهید بفهمید کدام آیفون جدید را بخرید، در اینجا خلاصه می‌شود.

با قیمت 699 دلار، آیفون 11 6.1 اینچی بیشترین هزینه را برای شما به ارمغان می آورد، از جمله دوربین های دوگانه عالی و همان حالت شب مفید و تراشه سریع A13 Bionic که در مدل های گران قیمت یافت می شود.

آیفون 11 پرو 999 دلاری کوچکتر از آیفون 11 با اندازه 5.8 اینچ است و برای کسانی که می خواهند با یک دست از گوشی استفاده کنند، گزینه خوبی است. و شما یک دوربین سوم در پشت برای زوم تله فوتو و یک صفحه نمایش OLED غنی تر در مقایسه با LCD آیفون 11 دارید.

دلایل افزایش قیمت 1099 دلاری آیفون ۱۱ پرو مکس، بهترین عمر باتری در کلاس و صفحه نمایش 6.5 اینچی فوق العاده آن است.

سخن نهایی درباره خرید اقساطی آیفون ۱۱ پرو مکس

آیفون ۱۱ پرو مکس نزدیک ترین گوشی اپل به یک گوشی هوشمند عالی است. دوربین‌ها واقعاً یک جهش به جلو هستند و شرکت را از سامسونگ و گوگل پیشی می‌گیرند – حداقل در حال حاضر. و صفحه نمایش OLED روشن از اکثر گوشی های دیگر برتری دارد. آیفون ۱۱ پرو مکس همچنین دارای سریعترین پردازنده تلفنی است که می توانید در تراشه A13 خود داشته باشید و طولانی ترین عمر باتری را که از هر آیفونی دیده ایم.

اگرچه ممکن است برخی بخواهند منتظر بمانند تا اپل آیفون 12 با قابلیت 5G را در پاییز امسال عرضه کند ، اما اگر می‌خواهید بهترین گوشی پرچمدار کنونی را داشته باشید، دلایل بسیار کمی وجود دارد که از آیفون ۱۱ پرو مکس صرفنظر کنید. تنها شکایت بزرگ من 64 گیگابایت حافظه داخلی است (حداقل باید دو برابر باشد) و این گوشی کمی سنگین تر از مدل قبلی خود است.

وقتی به چشم انداز گوشی نگاه می کنید، گزینه های بسیار خوبی وجود دارد، اما در حال حاضر آیفون ۱۱ پرو مکس اوج گوشی ها است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *