لپ تاپ

خرید لپ‌ تاپ دست دوم قسطی با گارانتی

خرید لپ‌ تاپ دست دوم قسطی

خرید لپ ‌تاپ دست دوم قسطی

در شرایط کنونی بازار و افزایش قیمت کالاهای برقی چون لپ ‌تاپ، رایانه، موبایل و غیره خرید لپ ‌تاپ دست دوم قسطی بیشتر رایج شده است. شما می‌توانید با معیارهای خود یک لپ ‌تاپ دست دوم را به شکل قسطی بخرید و نیاز خود را برطرف کنید.

اگر می‌خواهید لپ ‌تاپ برند اپل، ایسوز، لنوو و غیره را بخرید، ما به شما خرید لپ ‌تاپ دست دوم قسطی را پیشنهاد می‌کنیم. معمولا لپ ‌تاپ‌های دست دوم دارای مشکلاتی هستند و باید با شناخت و آگاهی خرید انجام شود. همچنین خرید لپ ‌تاپ کارکرده (دست دوم) هزینه کمتری دارد و اگر قرار است آن را به صورت دست دوم بخرید باید به نکاتی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم توجه کنید. اول اینکه لپ ‌تاپ یکی از وسایل شخصی ضروری است و در کارهای روزانه به آن احتیاج پیدا می‌کنید.

با توجه به افزایش قیمت لپ ‌تاپ‌های برند گوناگون، حتما زمان خرید ممکن است با مشکل روبرو شوید. در این موقعیت بهتر است به فکر خرید لپ ‌تاپ کاکرده قسطی باشید. هر چند که خرید لپ ‌تاپ دست دوم قسطی لذت خرید لپ ‌تاپ نو را به شخص نمی‌دهد و این کار ریسک زیادی دارد. اگر مشغول مطالعه این مطلب هستید، حتما به خرید لپ ‌تاپ کاکرده به شکل قسطی فکر می‌کنید و به گونه‌ای مجبور هستید. برای خریدی مطمئن باید به ویژگی‌های که می‌گوییم دقت کنید تا ریسک خریدتان را پایین بیاورید.

مطلب پیشنهادی:

نحوه خرید لپ‌ تاپ دست دوم قسطی از الوآیفون

شرایط خرید قسطی لپ ‌تاپ کارکرده در الوآیفون به صورت زیر است.

  1. فروش اقساطی موبایل به بازنشستگان تامین اجتماعی تهران
  2. فروش اقساطی لپ تاپ ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی
  3. امکان خرید لپ تاپ با حکمت کارت
  4. بهره‌مندی از تخفیفات ویژه فروشگاه الوآیفون
  5. ضمانت سلامت لپ ‌تاپ دست دوم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید اقساطی گوشی اپل دست دوم با ما تماس بگیرید.

 

بررسی لپ تاپ دست دوم یا کارکرده

اگر در زمینه وسایل دیجیتالی به ویژه لپ ‌تاپ اطلاعات زیادی دارید، حتما می‌توانید خرید موفقی داشته باشید. اما اگر نمی‌دانید باید چه لپ ‌تاپ کارکرده‌ای را به طور قسطی بخرید موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • بررسی بدنه دستگاه لپ ‌تاپ:

اول باید ظاهر لپ ‌تاپ را بررسی کنید و از خرید لپ ‌تاپ شکسته، دارای خط و خش و آسیب‌دیده خودداری کنید. اگر ظاهر دستگاه سالم نیست خرید آن ریسک است و حتما لپ ‌تاپ مشکل سخت‌افزاری دارد.

  • بررسی تاچ‌پد و کیبورد:

تاچ‌پد را چک کنید چون احتمال دارد از ماوس دستگاه استفاده نکنید پس باید سالم باشد. حتما هنگام خرید لپ ‌تاپ دست دوم قسطی همه کلیدهای کیبورد را چک کنید. به هر علتی ممکن است کلیدها آسیب دیده باشد.

  • بررسی صفحه نمایش:

یکی از موارد مهم هنگام خرید لپ ‌تاپ کارکرده سالم بودن صفحه نمایش می‌باشد. بدین منظور تصاویر و ویدئوهای مختلف را اجرا کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

  • بررسی پورت‌ها:

زمان خرید دیسک سی‌دی، فلش، یو اس بی را روی درگاه لپ ‌تاپ تست کنید.

  • بررسی مادربرد:

برای بررسی مادربرد گوش‌تان را نزدیک لپ ‌تاپ ببرید و به صدای راه‌اندازی دقت کنید.

  • بررسی باتری:

لپ ‌تاپ را روشن بگذارید و اگر دیدید لپ ‌تاپ در زمان کمی شارژ زیادی از دست می‌دهد بدانید که باتری خراب است.

  • بررسی خنک‌کننده:

از نشانه‌های خراب بودن خنک‌کننده لپ ‌تاپ سرعت زیاد فن، نویز لپ ‌تاپ و دمای زیاد آن است.

در چه صورتی لپ ‌تاپ دست دوم قسطی بخریم؟

فروشگاه‌های کمی به شکل حضوری و مجازی لپ ‌تاپ دست دوم قسطی را می‎فروشند چون همه فروشگاه‌ها چنین شرایطی برای فروش ندارند. این فروشگاه‌ها ممکن است مطمئن و معتبر نباشند و از شما سفته، چک، کارمزد و پیش‌پرداخت بالا بخواهند. این وضعیت حتما برای شما آسان نیست و ممکن است مجبور به خرید نقدی شوید. در هر صورت خرید لپ ‌تاپ دست دوم قسطی بستگی به برنامه‌ریزی مالی و بودجه شما دارد. در ادامه ما به بررسی خرید قسطی و نقدی لپ ‌تاپ کارکرده می‌پردازیم تا خودتان انتخاب درست را تشخیص دهید.

با در نظر گرفتن وضعیت گرانی و تورم حتما باید زمان خرید لپ ‌تاپ کارکرده روی بودجه‌تان برنامه‌ریزی داشته باشید. اگر قرار است چند قلم کالای دیجیتالی را با هم بخرید حتما به خرید دست دوم و قسطی فکر کنید. شما می‌توانید فروشگاهی را معتبر را انتخاب کنید که لپ ‌تاپ کارکرده را به شکل قسطی با دریافت چک و سفته خریداری کنید. خرید لپ ‌تاپ دست دوم قسطی در حقیقت یک فرصت ویژه برای مشتریان است.

دقت کنید که استفاده از وسایل برقی چون لپ ‌تاپ امروزه جزء وسایل ضروری می‌باشد. از یک طرف لپ ‌تاپ جزء وسایل کاربردی و ضروری برای هر شخص تبدیل شده و از طرف دیگر قیمت لپ ‌تاپ نو بالاست.

مراحل خرید لپ ‌تاپ دست دوم قسطی

راحت‌ترین روش برای خریداران، خرید لپ ‌تاپ کارکرده قسطی است. با بالا رفتن قیمت و نرخ ارز شاهد افزایش قیمت وسایل برقی به ویژه لپ ‌تاپ خواهید بود. از این رو برخی مراکز فروش اقدام به فروش لپ ‌تاپ کارکرده قسطی کرده‌اند. خرید قسطی لپ ‌تاپ دست دوم یک راه مناسب برای اشخاصی است که به لپ ‌تاپ نیاز دارند. مراحل خرید یک لپ ‌تاپ کاکرده قسطی برای هر فروشگاه متفاوت است. در کل مراحل خرید یکسان است و به صورت زیر می‌باشد.

  • مرحله 1:

ابتدا برای خرید لپ ‌تاپ دست دوم باید برند و مشخصات دستگاه را در نظر بگیرید. پس اطلاعات خود را در سامانه ثبت شرکت فروشنده ثبت کرده و در ضمن تعداد اقساط پرداختنی را نیز مشخص کنید.

  • مرحله 2:

مدارک خود را به مرکز فروش بدهید این مدارک شامل چک، سفته، اطلاعات بانکی و اطلاعات شخصی می‌باشد. همچنین باید یک شخص ضامن را به فروشنده معرفی کنید.

  • مرحله 3:

بعد از ارائه مدارک و بررسی آن توسط فروشنده، اطلاعات شما ثبت می‌شود. با تأیید اطلاعات شما باید هزینه‌ای را به عنوان پیش‌پرداخت به مشتری بپردازید.

سخن نهایی

وقتی بودجه  و هزینه لازم برای خریداری یک دستگاه لپ ‌تاپ نو را ندارید و حتما برای انجام کارهای خود به لپ ‌تاپ نیاز دارید بهتر است به خرید لپ ‌تاپ دست دوم قسطی فکر کنید. در هر مرکز فروشی یا فروشگاهی شرایط خرید قسطی به ویژه برای وسایل دست دوم متفاوت است و هر فروشگاه با فروشگاه دیگر فرق می‌کند. در کل خرید اقساطی از لحاظ اقتصادی حتی برای وسایل کارکرده به‌صرفه است. شما برای خرید لپ ‌تاپ دست دوم قسطی باید به این فکر کنید با این کار سود کمتری را به فروشنده می‌پردازید و در عین حال به خواسته خود (خرید لپ ‌تاپ) می‌رسید. پس با در نظر گرفتن نکات و مواردی که در خرید لپ ‌تاپ دست دوم قسطی به شما گفتیم می‌توانید یک خرید آگاهانه و موفق داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *