جهت مشاهده محصولات و نظرات مشتریان ما را در اینستاگرام دنبال کنید —–>

خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

جهت مشاهده محصولات و نظرات مشتریان

ما را در اینستاگرام دنبال کنید —–>

خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

جهت مشاهده محصولات و نظرات مشتریان ما را در اینستاگرام دنبال کنید —–>

خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

جهت مشاهده محصولات و نظرات مشتریان

ما را در اینستاگرام دنبال کنید —–>

خرید اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

فروش اقساطی موبایل به بازنشستگان تامین اجتماعی تهران ، کرج و فردیس و سراسر کشور

فروش اقساطی موبایل به بازنشستگان تامین اجتماعی تهران ، کرج و فردیس و سراسر کشور در الوآیفون بدون چک و بدون ضامن انجام می شود. در این طرح متقاضیان می توانند ابتدا به سایت الوآیفون مراجعه کرده و گوشی موبایل مورد نظر خود را برای خرید گوشی قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی انتخاب کنند.

شرایط فروش اقساطی موبایل به بازنشستگان تامین اجتماعی تهران

فروش اقساطی موبایل به بازنشستگان تامین اجتماعی تهران _ مشتریان گرامی الو آیفون زین پس به کلیه مستمری بگیران تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند با اعتبار سنجی بسیار ساده و سریع کالا، خدمات ارائه می کند. پیشنهاد می شود از صفحه موبایل اقساطی تهران دیدن کنید.

  • در این طرح متقاضی میتواند بصورت 24 ماهه و از دم قسط کالای خود را خریداری نماید.
  • تعداد اقساط بصورت 6 – 12 -18 و 24 ماهه میباشد.
  • میزان سود ماهانه اقساط ماهانه  2 درصد بعلاوه بیمه فوتی و مالیات  و ارزش افزوده است.
  • متقاضی با توجه ب توانایی پرداخت اقساط ک بانک رفاه مقرر کرده است میتواند از بصورت از دم قسط خرید کند.
  • پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت که بصورت اختیاری با صلاحدید متقاضی  می باشد.

مراحل خرید اقساطی گوشی بازنشستگان تامین اجتماعی

  1. مراجعه به فروشگاه برای پر کردن فرم تعهد نامه و خرید  اقساطی
  2. تحویل کالا بصورت آنی یا در نهایت تا 3 روز کاری انجام میشود .
  3. برای کسانی ک امکان مراجعه حضوری ندارند تمهیداتی اندیشیده شده که خدمات ما به آنها نیز بصورت انلاین انجام شود . برای این کار با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی:

فرم درخواست خرید گوشی اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

شماره تلفن حتما باید به نام شخص مستمری بگیر و همان شماره ای باشد که در بانک رفاه تعریف شده است.
لطفا مشخصات کالای درخواستی خود را وارد نمایید.
فایل ها را به اینجا بکشید
حداکثر اندازه فایل: 64 MB.
    فایل ها را به اینجا بکشید
    حداکثر اندازه فایل: 64 MB.
      فایل ها را به اینجا بکشید
      حداکثر اندازه فایل: 64 MB.
        فایل ها را به اینجا بکشید
        حداکثر اندازه فایل: 64 MB.

          پس از انتخاب تلفن همراه مورد نظر، می توانید با تماس بگیرید و درخواست خرید اقساطی موبایل برای بازنشستگان تامین اجتماعی مطرح کنید تا راهنمایی لازم به شما ارائه شود. و در اسرع وقت جهت نهایی شدن سفارش با شما تماس گرفته شود.

          همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق واتس اپ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. فروشگاه الوآیفون به صورت تخصصی در زمینه محصولات اپل فعالیت دارد. اما در صورتی که شما قصد خرید موبایل از برندهای دیگر را دارید می توانید درخواست خود را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت گوشی مورد نظر شما تهیه و ارسال شود. اگر گوشی مورد نظر برای خرید اقساطی موجود نیست، می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا در صورت موجود بودن تلفن همراه با شما تماس گرفته شود.

          نحوه نظارت بر خرید اقساطی گوشی بازنشستگان تامین اجتماعی چگونه است؟

          برای ادامه مراحل تسویه حساب،  فیلدهای صفحه ثبت سفارش را با دقت پر کنید و کد رهگیری که کد ملی شما است را دریافت کنید و پس از حداقل 24 ساعت یا حداکثر 72 ساعت با تماس با خرید چک یا با مراجعه به سایت و در صفحه پیگیری ثبت نام واریزی، کد ملی خود را وارد کنید تا از نتیجه ثبت نام مطلع شوید.

          ضمناً نتایج از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد، لذا لطفاً تلفن همراه و ایمیل خود را با دقت وارد نمایید. اطلاعات دقیق به سرعت بخشی روند اعتبار سنجی کمک می کند. در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره تلفن موجود در سایت الو آیفون تماس حاصل فرمایید.

          مطالب پیشنهادی:

          توضیحات بیشتر :

          امروزه  گوشی هوشمند به مهم ترین وسیله الکترونیکی همراه در جهان تبدیل شده است و به همین دلیل باید بهترین گوشی موبایل را با توجه به بودجه خود انتخاب کرد.

          در همین حال، با گسترش گوشی‌های هوشمند، اگر به فکر خرید یا ارتقای آن هستید، بهتر است مقاله بهترین گوشی‌ها را بررسی کنید تا همیشه از جدیدترین و بهترین گزینه‌های موجود برای خرید به‌روز باشید. گوشی هوشمند با قیمت مناسب برای امکانات شما اما قبل از تهیه بهترین گوشی باید به نکاتی که در این زمینه اشاره شد توجه کنید.

          طبیعی است که بهترین گوشی موجود در بازار در سال 2023 را جستجو کنید یا برای خرید گوشی مشاوره بخواهید. اینجاست که ما می توانیم با ارائه لیستی از بهترین گوشی های بازار ایران و مشاوره در مورد خرید گوشی به شما کمک کنیم. 

          با توجه به افزایش بی سابقه و لجام گسیخته  قیمت گوشی  طی چند سال گذشته در بازار ایران، این وسیله مهم که بخش بزرگی از زندگی ما محسوب می شود، به کالایی لوکس تبدیل شده است. بنابراین هنگام خرید گوشی جدید باید وسواس بیشتری نسبت به قبل داشته باشیم و مدلی را انتخاب کنیم که بیشترین امکانات و بهترین تجربه را با قیمت مناسب ارائه دهد.

          خرید گوشی قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی چه مزایایی برای خریدار دارد؟

          خرید اقساطی چه مزایایی برای خریدار دارد؟

          خرید اقساطی چه مزایایی برای خریدار دارد؟

          در دنیای امروزی مردم مایلند به دلیل افزایش نیازهای خانوار، خرید نقدی خارج از توان از مزایای خرید اقساطی بهره مند شوند، به همین منظور قصد داریم فرصتی برای بررسی شرایط خرید اقساطی و مزایای آن فراهم کنیم.

          اگر بخواهیم تعریف کاملی از خرید اقساطی ارائه دهیم باید بگوییم که خرید اقساطی را می توان خریدی دانست که در آن خریدار قسمت کمی از پول کالا را نقداً پرداخت می کند. سپس متعهد به پرداخت مابقی آن می شود. پول به صورت اقساط یا فواصل زمانی متفاوت و خاص، پرداخت شود.

          مبلغ پرداختی با هر قسط دقیقاً مبلغ مشخصی است. این روش خرید (خرید اقساطی) ویژگی های خاص خود را دارد و هم برای خریدار و هم برای فروشنده سود دارد.

          • اگر نیاز به خرید کالایی داشته باشیم اما تحت شرایط خاصی بودجه کافی برای پرداخت کل مبلغ مربوط به خرید این محصول را نداشته باشیم و یا به عبارتی خرید محصول با این مبلغ برای ما مقدور نباشد. 
          • در صورت توافق، لازم است بخشی از قیمت کالا را پرداخت کنیم و مابقی را در اقساط مشخص پرداخت کنیم. در این روش خرید نگران پرداخت کل مبلغ و متوسل شدن به پس انداز طولانی مدت نیستیم.
          • پس از پرداخت بخشی از وجه محصول به صورت نقد و موافقت با پرداخت مابقی وجه به صورت اقساطی، بلافاصله محصول مورد نظر به ما تحویل داده می شود و می توانیم بدون اتلاف وقت از این محصول استفاده کنیم.
          • برخی از کالاها به صورت اقساطی به مشتریان عرضه می شود و در حین خرید نیازی به پرداخت مبلغ اولیه نیست.
          • خرید اقساطی تجهیزات گران قیمت از بار و فشار مالی خریدار می کاهد.

          سخن نهایی در مورد فروش اقساطی موبایل به بازنشستگان تامین اجتماعی تهران ، کرج و فردیس

          این روزها گوشی های هوشمند پرکاربردترین وسایل زندگی هر فردی هستند. به همان اندازه که این مشکل هیجان انگیز است، به همان اندازه مشکل ساز است.

          در واقع این مشکل زمانی رخ می دهد که می خواهید یک گوشی هوشمند جدید بخرید. به همین در این مقاله روشی را پیشنهاد داده ایم که در آن با فروش اقساطی موبایل به بازنشستگان تامین اجتماعی تهران ، کرج ، فردیس و سراسر کشور فرصتی استثنایی را برای مشتریان فراهم کردیم.

          انتخاب بهترین گوشی در هر رنج قیمتی همیشه سخت است. با توجه به تنوع زیاد و نوسان قیمت گوشی های هوشمند و عرضه مدل های جدید در بازار، انتخاب گوشی با ارزش خرید خوب و عملکرد مناسب با بودجه کمی دشوارتر است. برای خرید گوشی در هر رنج قیمتی باید از دیگران کمک گرفت یا از راهنما استفاده کرد.

          اگر سایت الو آیفون را بررسی کرده باشید، راهنمایی جامعی برای خرید مناسب ترین گوشی همراه برای شما در آن قرار داده شده است. قبل از خرید گوشی لازم است از خود این سوالات را بپرسید تا بهترین انتخا را در خرید خود داشته باشید؛

          • بودجه برای خرید تلفن؟ (از کمتر از 3 میلیون تا بیش از 30 میلیون تومان در محدوده قیمتی)
          • ترجیحات استفاده از تلفن شما؟ (سخت افزار، دوربین، باتری، صفحه نمایش و طراحی)
          • و برند مورد نظر شما؟ (سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و نوکیا)

          سایر روشهای خرید اقساطی از الوآیفون

           
          سبد خرید
          ورود

          حساب کاربری ندارید؟