مقالات آیفون

فروش اقساطی لپ تاپ ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی

فروش اقساطی لپ تاپ به بازنشستگان تامین اجتماعی تهران

فروش اقساطی لپ تاپ ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی

فروش اقساطی لپ تاپ ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی تهران – خرید اقساطی لپ تاپ یکی از راه هایی است که به شما امکان می دهد در کمترین زمان ممکن بدون پرداخت کل مبلغ، صاحب لپ تاپ شوید.

با توجه به قیمت بالای لپ تاپ و شرایط اقتصادی جامعه، خرید اقساطی لپ تاپ می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. گروه الو آیفون به منظور تسهیل در خرید لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال مانند مانیتور و کارت گرافیک، امکان خرید اقساطی را با همکاری بانک رفاه در قالب طرح رفاه کالا راه اندازی کرده است.

مطلب پیشنهادی:

افراد مشمول طرح فروش اقساطی

1. کلیه افراد حقیقی که از بانک رفاه کارگران حقوق می گیرند.

2. مشتریان اختصاصی بانک و کارکنان آنها و بستگان درجه یک (بستگان درجه یک شامل: پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر و فرزند) در صورت داشتن درآمد مستقل و مشروط به تضمین تسهیلات توسط مشتری (تأسیس). حق امتیاز)

3. كاركنان و مشتريان مشمول بانك شركتي در صورت امضاي تفاهم نامه و قبول تعهد وصول سپرده كاركنان خود از مشتريان شركتي.

4. مستمری بگیران صندوق بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی که به دلیل عدم وجود شعبه بانک رفاه کارگران در شهر محل سکونت خود از سایر بانک ها حقوق دریافت می کنند.

5. دارندگان حساب سپرده بلندمدت یا دارندگان حساب سپرده بلندمدت جدید و بستگان درجه یک آنها (بستگان درجه یک شامل: پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر و فرزند) دارای درآمد مستقل با تایید سپرده مذکور و با ضمانت تسهیلات توسط سپرده گذار

6. اعطای تسهیلات به متقاضیان طرح جاری با ضمانت همکار شاغل در بانک رفاه کارگران.

شرایط خرید لپ تاپ قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟

شرایط پرداخت برای فروش اقساطی لپ تاپ به بازنشستگان تامین اجتماعی تهران چیست؟

شرایط خرید لپ تاپ قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی تهران چیست؟

این وام به صورت کارت اعتباری و برای خرید کالاهای ضروری برای متقاضیان اعطا می شود. در این تسهیلات، وام گیرنده تنها مجاز به خرید کالای ایرانی از مجموعه با قرارداد با بانک رفاه است. مهمترین شرط استفاده از این تسهیلات این است که وام گیرنده مستمری بگیر، کارمند یا حقوق بگیر بانک رفاه کارگران باشد.

کاربران گرامی می توانند محصول مورد نظر خود را تا سقف 100 میلیون تومان خریداری و در نهایت با کمترین سود اقساط را بازپرداخت کنند. در طرح اقساطی گروه الو آیفون  به عنوان فروشنده و بانک رفاه که نام آشنای همگان است نقش طلبکار را ایفا می کند.

اگر جزو کارکنان، حقوق بگیر و بازنشسته بانک رفاه در هر نقطه از ایران هستید، می توانید از این شرایط ویژه استفاده کنید، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

1. وارد شوید و در سایت الو آیفون عضو شوید.

2. لپ تاپ مورد نظر را انتخاب کنید

3. برای تکمیل خرید مراحل بعدی را انتخاب کنید

4. رسید فاکتور را به نزدیکترین شعبه بانک رفاه ببرید و خرید را تکمیل کنید

شرایط خرید لپ تاپ قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی

  • سقف استفاده و خرید کالا 100 میلیون تومان می باشد.
  • امکان بازپرداخت سررسیدها تا 12 ماه متغیر است.
  • همچنین برای اینکه مشخص شود چه میزان از سقف 100 میلیون تومانی در حساب شما لحاظ شده است، باید مراحل «تأیید سنجی» را که توسط بانک رفاه انجام می شود، طی کنید.
  • پس از تایید بانک، کالای مورد نظر در همان روز توسط الو آیفون به دست شما می رسد.
  • فروشگاه الوآیفون هیچ مسئولیتی در قبال فرآیند اعتبار سنجی و مدت زمان آن ندارد. تمامی مراحل خرید اقساطی توسط بانک رفاه انجام می شود.

دلیل انتخاب خرید لپ تاپ قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی

چرا از الو آیفون خرید قسطی لب تاپ برای بازنشستگان داشته باشیم؟

چرا از الو آیفون خرید قسطی لب تاپ برای بازنشستگان داشته باشیم؟

گروه الو آیفون  است که از برترین شرکت واردات لپ تاپ ایران است. هنگام خرید لپ تاپ از فروشگاه الو آیفون چه به صورت اقساطی و چه غیر از این می توانید مطمئن باشید کالای دریافتی دارای گارانتی اصلی و یکپارچه بوده و از خدمات پس از فروش بهره مند می شوید.

علاوه بر این تیم متخصص و متخصص الو آیفون آماده است تا در زمان خرید فرآیند مشاوره کاملا رایگان را در اختیار شما قرار دهد و به تمامی سوالات شما پاسخ دهد. در نهایت با تشکر از همکاری  فروشگاه اینترنتی الوآیفون با بانک رفاه خیال شما از خرید اقساطی و فرآیند پرداخت راحت است و می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

سخن نهایی درمورد فروش اقساطی لپ تاپ ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی تهران

تهیه لپ تاپ قسطی جهت استفاده بازنشستگان بهترین روش‌ خرید اقساطی لپ تاپ است. در این روش بازنشستگان تامین اجتماعی با شرایط ویژه برای خود یا فرزندانشان به راحتی لپ تاپ می خرند.

ما در الو آیفون بهترین شرایط را آماده کردیم تا برای شما مشتریان عزیز در سراسر ایران امکان تهیه لپ تاب برقرار باشد. کارشناسان ما به صورت تمام وقت آماده ارائه مشاوره و راهنمای در خصوص خرید لپ تاپ بصورت قسطی و پاسخ به سوالات شما در این مورد می باشد.

سوالات متداول درباره فروش اقساطی لپ تاپ ویژه بازنشستگان

بازپرداخت وام فروش اقساطی لپ تاپ ویژه بازنشستگان تهران چقدر است؟

حداکثر مدت بازپرداخت این وام حداقل 12 ماه است و اقساط با توجه به مدت بازپرداخت به تعداد ماه های بازپرداخت تقسیم می شود و اقساط به صورت خودکار از حساب وام گیرنده اخذ می شود.

برای استفاده از طرح رفاهی بانک رفاه کارگران نیازی به داشتن حساب متوسط ​​یا سپرده امانی نزد بانک نیست و وام گیرنده می تواند به راحتی و بدون تاخیر وام خود را دریافت کند.

نرخ سود این تسهیلات چقدر است؟

بانک رفاه با توجه به تسهیل شرایط برای کارکنان و کارکنان خود، این وام را برای خرید کالا با نرخ سود کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی ارائه می کند. در حال حاضر نرخ مصوب بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات 18 درصد است اما بانک رفاه این تسهیلات را با سود 18 درصد به کارکنان و کارکنان خود پرداخت کرده است.

آیا برای خرید لپ تاپ ارائه اسنادی مانند سفته، چک یا ودیعه الزامی است؟

در مورد مدارکی که باید در زمان خرید ارائه کنید باید به بانک مراجعه کنید و در آنجا مدارک نهایی که باید ارائه کنید مشخص می شود.

پیش فاکتور برای چه مدت اعتبار دارد؟

پیش فاکتوری که دریافت می کنید حداکثر تا سه روز اعتبار دارد و در این مدت می توانید به بانک مراجعه کنید.

پس از خرید لپ تاپ قسطی بازنشستگان تامین اجتماعی، کالا چه زمانی محصول ارسال می شود؟

به محض تکمیل و تایید مراحل خرید، محصول در همان روز برای شما ارسال می شود و ارسال کاملا رایگان خواهد بود.

مطالب پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *