مطالب پیشنهادی, مقالات آیفون

خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو مکس با 12 ماه گارانتی

خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو مکس

خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو مکس

خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو مکس از فروشگاه الوآیفون برای همه هموطنان عزیز در سراسر کشور به روشهای مختلف و با شرایطی منحصر به فرد امکان پذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لینکهای پیشنهادی:

بررسی آیفون 12 پرو مکس

اپل آیفون ۱۲ پرو مکس را در اواسط اکتبر 2020 معرفی کرد و پس از تقریبا یک ماه راهی بازار شد. آیفون 12 پرو مکس بزرگترین عضو خانواده آیفون 12 محسوب می شود و اپل تمام تلاش خود را برای ساخت بهترین آیفون انجام داده است! آیا او در رسیدن به این هدف موفق بوده است یا خیر؟

 

بررسی کیفیت طراحی و ساخت آیفون 12 پرو مکس

اولین قسمت از بررسی آیفون 12 پرو مکس طراحی است. قبل از شروع بررسی این بخش، باید گفت که اپل بالاخره تصمیم گرفت به دوران طلایی خود بازگردد. طراحی 12Pro Max کاملا شبیه به سری آیفون 4 و 5 است و می تواند برای آیفون نوستالژیک باشد و همچنین تغییری در ظاهر سری جدید آیفون ایجاد کند. اگر قصد خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو مکسرا دارید، باید بدنید که اپل در طراحی آیفون های سری 12 از طراحی مسطح استفاده کرده است، البته اپل تفاوت هایی نیز بین اعضای خانواده سری 12 قائل شده است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

تفاوت ظاهری آیفون ۱۲ پرو مکس با 12 و 12 پرو

قاب پشتی یک روکش شیشه ای کاملا صاف است که توسط یک لایه سرامیکی محافظت می شود. اینجاست که اولین تفاوت 12 Pro Max با بقیه اعضای خانواده مشخص می شود! این صفحه نمایش تخت شیشه ای کاملا مات است و همین مات بودن باعث شده که اثر انگشت بسیار کمی در قاب عقب نمایان شود!

قاب مربعی دوربین ها در بالا سمت چپ قرار دارد. در داخل این قاب، سه دوربین، یک سنسور تشخیص عمق، یک فلاش دوربین و یک میکروفون به صورت فشرده با هم متحد شده اند. مثل همیشه، سیب گاز گرفته اپل در وسط قاب پشتی خودنمایی می کند.

فریم میانی این گوشی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که بر خلاف قاب پشتی، این قاب میانی سطحی براق دارد و اثر انگشت در قاب میانی به وضوح قابل مشاهده است. در پایین این گوشی مانند سال های اخیر جک هندزفری وجود ندارد و فقط یک پورت شارژ لایتنینگ با بلندگو و میکروفون وجود دارد. لبه سمت راست فقط دکمه پاور است و هیچ شیار سیم کارت در لبه سمت راست وجود ندارد.

البته نگران نباشید سینی سیم کارت حذف نشده و به جای لبه سمت راست به همراه دکمه های کنترل صدا و دکمه اختصاصی بی صدا به لبه سمت چپ رفته است. لبه بالایی نیز بهترین مکان برای استراحت است زیرا اینطور نیست قبل از اینکه به قسمت دوم بپردازیم، باید چند کلمه در مورد طراحی و ویژگی های 12 Pro Max بگوییم. طراحی تخت برای پسر بزرگ خانواده چندان عالی نیست. وقتی گوشی را برای مدت طولانی در دست بگیرید و با آن کار کنید، این الگوی طراحی شما را آزار می دهد.

 

دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس

آخرین موردی که باید به آن اشاره کرد کادر مربعی دوربین ها است. برآمدگی دوربین ها نسبت به 11Pro Max بیشتر شده و سایز قاب دایره ای لنزها نیز زیاد شده که از نظر بصری چندان جذاب نیست. لبه بالایی نیز بهترین مکان برای استراحت است زیرا چیزی در آن بالا وجود ندارد.قبل از اینکه به قسمت دوم بپردازیم، باید چند کلمه در مورد طراحی و ویژگی های 12 Pro Max بگوییم. طراحی تخت برای آیفون ۱۲ پرو مکس خانواده چندان عالی نیست. وقتی گوشی را برای مدت طولانی در دست بگیرید و با آن کار کنید، این الگوی طراحی شما را آزار می دهد. در نتیجه، طراحی مسطح با توجه به ابعاد بزرگ 12 پرو مکس ایده خوبی نیست!

کیفیت نمایش آیفون 12 پرو مکس

قسمت جلویی 12Pro Max مانند همه گوشی ها به صفحه نمایش اختصاص دارد. قبل از پرداختن به مشخصات فنی صفحه، اولین چیزی که توجه را به خود جلب می کند قسمت بالایی صفحه نمایش است که نسبت به 11Pro Max تغییری نکرده و به همان اندازه بزرگ و زشت است. آیفون بهترین صفحه نمایش ممکن را برای این گوشی در نظر گرفت و با خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو مکس صاحب آیفونی با بهترین نمایشگر می شوید.

صفحه نمایش 6.7 اینچی Super Retina XDR OLED. رزولوشن این صفحه نمایش 1287×2778 پیکسل است که از HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش بیش از 87 درصد از صفحه جلویی را اشغال می کند. در واقع، صفحه نمایش این گوشی با یک لایه سرامیکی مانند پوسته پشتی محافظت می شود. اپل ادعا کرد که این لایه سرامیکی 12Pro Max را سخت‌تر از سری 11 می‌کند، که ادعایی غیرمنطقی نیست.

کیفیت نمایش آیفون 12 پرو مکس
کیفیت نمایش آیفون 12 پرو مکس

در مورد این نمایشگر باید گفت که رنگ به بهترین شکل ممکن به شما نشان داده می شود. کنتراست بی نظیر، رنگ سیاه عمیق و بسیاری از مزایای دیگر که صفحه نمایش 12Pro Max را به یکی از بهترین نمایشگرهای موجود تبدیل می کند. تنها نکته منفی این صفحه نمایش نرخ رفرش تصویر است که ظاهرا اپل قصد ندارد بیشتر از 60 هرتز را برای نمایش گوشی های خود اختصاص دهد!!! البته این 60 هرتز اصلا شما را آزار نخواهد داد و از تماشای این نمایشگر لذت خواهید برد. به طور کلی باید بگویم که این صفحه نمایش شگفت انگیز است.

باتری و شارژ آیفون 12 پرو مکس، خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو مکس

اپل باز هم برخلاف همه شرکت ها عمل کرد و از باتری عجیبی برای این گوشی استفاده نکرد. باتری با ظرفیت تقریبی 3650 میلی آمپر ساعت داخل این گوشی قرار دارد که حدود 300 میلی آمپر ساعت کمتر از 11 پرو مکس است. جالب اینجاست که این گوشی نسبت به 11Pro Max شارژدهی بهتری دارد و تقریبا یک روز کامل شما را شارژ می کند. بنابراین ظرفیت کم باتری هیچ مشکلی در عملکرد شارژ این گوشی ایجاد نکرده است.

همانطور که می دانید اپل برای محافظت از محیط زیست در اقدامی عجیب آداپتور شارژ را از جعبه آیفون 12 حذف کرد!به همین دلیل این گوشی آداپتور ندارد، برای شارژ این گوشی یا باید از قبل آیفون داشته باشید و از آداپتور گوشی قبلی استفاده کنید یا طبق توصیه اپل برای این گوشی آداپتور 20 واتی بخرید. با این توضیحات شارژ کامل این گوشی حدود 75 دقیقه زمان می برد که عملکرد خوب و قابل قبولی دارد. باتری و شارژدهی این گوشی اصلا برای بازی خوب نیست و تقریباً 3 ساعت می توانید با این گوشی به صورت مداوم بازی کنید که خبر خوبی برای گیمرها نیست.

آخرین نکته که قبل از خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو مکس باید بدانید در مورد باتری و شارژ 12Pro Max استفاده از فناوری جدید معرفی شده توسط اپل است. نام این فناوری جدید MagSafe است، سخت افزار این ویژگی در زیر قاب پشتی قرار گرفته و تمامی امکانات را در اختیار شما قرار می دهد که یکی از آن ها شارژ گوشی با استفاده از این فناوری است. اگر MagSafe را به یک آداپتور 20 واتی وصل کنید، خروجی 15 وات به شما می دهد و زمان شارژ کامل گوشی با استفاده از این روش می تواند تا 3 ساعت باشد.

 

امنیت آیفون 12 پرو مکس

اپل تقریبا هیچ تلاشی برای امنیت ۱۲ پرو مکس نکرده است. برای بخش امنیتی، دقیقاً مانند سیستم تشخیص چهره 11Pro Max یا Face ID با سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است. البته باید گفت که در هر دو زمینه بهترین عملکرد را دارد و خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو مکس رضایت کامل شما را به همراه خواهد داشت.

عملکرد دوربین آیفون 12 پرو مکس

قسمت دوربین 12Pro Max از سه سنسور تصویر و یک سنسور LiDAR تشکیل شده است. یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی که Wide را می گیرد، یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو، یک سنسور 12 مگاپیکسلی Ultra Wide و یک سنسور LiDAR برای تشخیص عمق میدان. از آنجایی که قسمت دوربین 12Pro Max دنیای بسیار گسترده ای دارد، بهتر است در مقاله ای جداگانه به بررسی دوربین بپردازید.

 

سخت افزار و پردازنده آیفون 12 پرو مکس

اپل در بخش پردازنده و سخت افزار یک شگفتی برای مخاطبان خود دارد و اولین پردازنده 5 نانومتری خود را به عنوان قلب تپنده 12Pro Max قرار داده است. همانطور که گفته شد پردازنده A14 Bionic در این گوشی جدیدترین مدل از پردازنده های اختصاصی اپل است. گوشی های اپل بهترین سخت افزار ممکن را دارند و دارند. پس جای نگرانی بابت پردازنده این گوشی نیست.

هیچ ایرادی در طول بازی وجود ندارد و تمامی بازی های سنگین گرافیکی موجود را با بهترین کیفیت ممکن اجرا می کند. تنها نکته منفی داغ شدن گوشی در حین پخش یا استفاده طولانی مدت از دوربین است که به دلیل پردازنده 5 نانومتری انتظار نداشتیم.

نرم افزار و رابط کاربری آیفون 12 پرو مکس

بعد از بخش سخت افزار در بررسی iPhone  12Pro max ، نوبت به بخش نرم افزار و رابط کاربری می رسد. این گوشی با رابط کاربری اختصاصی اپل به نام IOS عرضه می شود که نسخه 14 این رابط کاربری است. رابط کاربری اپل فوق العاده خوب کار می کند و حس بسیار خوبی را به شما القا می کند. اما یک نکته منفی برای رابط کاربری وجود دارد و آن باگ های معمول پس از انتشار نسخه های اولیه هر iOS است. که قطعا با آپدیت نسخه UI این باگ ها را به صفر می رساند.

عملکرد بلندگوی iPhone 12 Pro Max

بلندگوی این گوشی همان طور که از یک گوشی پرچمدار انتظار دارید، استریو است. بلندگوی این گوشی بسیار خوب کار می کند. حجم بالا، تفکیک صدا، کیفیت صدای خروجی و خیلی چیزهای خوب دیگر که به راحتی می تواند اسپیکر این گوشی را به بهترین اسپیکر بازار تبدیل کند.

سخن نهایی درباره خرید اقساطی آیفون ۱۲ پرو مکس

به قسمت خلاصه رسیدیم، در بررسی آیفون 12 پرو مکس تمامی قسمت های گوشی به جز دوربین را ذکر کرده ایم که تصمیم گرفته شد به صورت جداگانه و مفصل بررسی شود. در مجموع باید گفت که اپل توانسته بهترین گوشی خود را برای سال 2020 ارائه دهد. طراحی جذاب، سخت افزار قدرتمند، صفحه نمایش باورنکردنی و دوربین فوق العاده. 12Pro Max می‌تواند تقریباً امتیاز کامل را برای بهترین تلفن سال کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *